Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie jakością i ryzykiem... [nowa]

19-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 1996944525
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 06:39:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych - Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Dane o książce:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-019-0
  • liczba stron: 182
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych opis książki:
    Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.

    Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.

    Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.

    Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
    Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Wprowadzenie 7
    Rozdział 1
    Kontekst ekonomiczny i prawny usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne 9
    1.1. Kontekst ekonomiczny - wielkość i struktura rynku zbytu usług zdrowotnych 11
    1.2. Kontekst prawny 14
    1.3. Usługi zdrowotne jako prywatny biznes - analiza przypadku Swissmed Centrum Zdrowia 18
    1.4. Struktury sieciowe - wschodząca forma organizacji na polskim rynku usług zdrowotnych 22
    1.5. Podsumowanie - znaczenie zarządzania jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych 27
    Rozdział 2
    Zarządzanie ryzykiem w usługach medycznych 29
    2.1. Podstawy zarządzania ryzykiem 29
    2.2. Ryzyko operacyjne w usługach zdrowotnych 39
    2.3. Ryzyko kliniczne 47
    2.4. Ryzyko operacyjne w zarządzaniu usługami zdrowotnymi oraz ryzyko powiązane 57
    2.5. Ryzyko ciągłości działania 67
    2.6. Analiza przypadku - wdrożenie systemu ciągłości działania w King's College Hospital NHS Foundation Trust 74
    2.7. Analiza przypadku - kryteria oceny ofert przez Narodowy Fundusz Zdrowia 77
    2.7.1. Kontekst prawny 77
    2.7.2. Ryzyko oraz zarządzanie nim 80
    2.8. Analiza przypadku Emergency Medical Services 85
    2.9. Podsumowanie i wnioski 92
    Rozdział 3
    Zarządzanie jakością usług zdrowotnych 93
    3.1. Podstawy teoretyczne zarządzania jakością 93
    3.2. Systemy zarządzania jakością 99
    3.3. Systemy zarządzania jakością oparte na certyfikacji 107
    3.4. System świadectw jakości ISO 112
    3.5. Analiza przypadku SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście 120
    3.5.1. Procedura postępowania przy obsłudze pacjenta w Biurach Obsługi Pacjenta przychodni SZPZLO Warszawa-Wola 120
    3.5.2. Komentarz do procedury 124
    3.6 System zarządzania jakością typu TQM 127
    3.7. Pomiar efektywności i jakości usług zdrowotnych 132
    3.8. Definiowanie i wykrywanie błędów w zapewnieniu jakości usług zdrowotnych 141
    3.9. Planowanie poprawy jakości u operatora usług zdrowotnych 149
    3.10. Budowanie systemu jakości od podstaw - analiza przypadku 154
    3.11. Podsumowanie i wnioski 164
    Uwagi końcowe 167
    Bibliografia 171