Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie informacją na rynku... [nowa]

28-01-2012, 1:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2021291174
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 04:12:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie informacją na rynku globalnym. Teoria i praktyka
Malara Zbigniew, Rzęchowski Jerzy

Zarządzanie informacją na rynku globalnym. Teoria i praktyka
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55191
  • liczba stron: 180
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: C.H. Beck
  • Seria: Ekonomia
  • Wymiary: 165 x 238 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Opis

    Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: - informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, - informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, - zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, - modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa