Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD

20-10-2014, 8:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4624560176
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 20-10-2014 08:00:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
ISBN: 830[zasłonięte]4831
Wymiar: 16.5x24.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 220
Ocena: -
Waga: 0,34 kg
Indeks: 414[zasłonięte]00100KS
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Pomykalski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki


Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Zobacz także...