Opis: Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana – a z całą pewnością wymagana – na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Hochschild Arlie Russel
- Języki: polski
- Seria cyklu: SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
- Kod wydawcy: 20411
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2009
- Objętość: 286
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Ciężar: 0.33
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11569
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]01
- Wysokość: 35
- PKWiU: 58.11.12.0
|