Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie Dobra strategia zła strategia

01-01-2015, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4859303205
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 01-01-2015 14:26:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dobra strategia zła strategia

Czym się różnią i jakie to ma znaczenie


 

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
- wysłanie człowieka na Księżyc,
- prowadzenie wojny,
- wypuszczenie na rynek nowego produktu,
- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
- otwarcie szkoły społecznej,
- zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu
OPINIE
Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A „Dobra strategia – zła strategia” jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University
Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (…) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment
Wspaniała książka (…) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (…) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo

 

Oprawa: Twarda z obwolutą
Format: 15.8x23.3cm
Ilość stron: 352
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
ISBN:[zasłonięte]978-8346-178-5

 

  Na pozostałych aukcjach znajdziesz inne książki,

jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz zadzwoń a wystawimy dla ciebie aukcję.

 


 

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368