Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE DLA RACJONALNEGO MENEDŻERA -Gospodarek

15-06-2015, 23:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.70 zł      Aktualna cena: 27.70 zł     
Użytkownik aforte1
numer aukcji: 5440631125
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-06-2015 23:09:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bardzo przydatna - w idealnym stanie.

Bezpiecznie opakowana przesyłka polecona - tylko 8,30 zł.

Kupując więcej niż jedną pozycję z mojej listy - płacisz tylko za najdroższą przesyłkę.

ZARZĄDZANIE DLA RACJONALNEGO MENEDŻERA

Tadeusz Gospodarek

Wydawca - DIFIN
Stron - 256/B5
Cena wydawcy - 56 zł
Publikacja przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera:

- Jak podejmować decyzje?
- Jak uruchamiać wiedzę?
- Jak redukować niepewność?
- Jak stworzyć wartość?
- Jak pracować z ludźmi?

Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka.

Książka napisana jest przystępnym językiem, zrozumiałym dla praktyków. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto zajmuje się kierowaniem jakimkolwiek odcinkiem biznesu, szczególnie dla managerów chcących korzystać ze szkoleń ustawicznych typu executive education ale przydatne informacje znajdzie w niej również student i analityk biznesu. Poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Jak podejmować decyzje

1.1. Czas w problemie decyzyjnym
1.2. Strukturyzacja problemu decyzyjnego
1.3. Kryteria oceny
1.4. Analizy ilościowe i quasi-ilościowe
1.5. Analizy jakościowe w problemie decyzyjnym
1.6. Ocena decyzji

Rozdział 2. Jak uruchamiać wiedzę

2.1. Wiedza w biznesie
2.2. Wiedza ukryta i jej konwersja
2.3. Jak używać wiedzy
2.4. Innowacyjność jako wynik użycia wiedzy
2.5. Organizacja oparta na wiedzy

Rozdział 3. Jak redukować niepewność

3.1. Niepewność i jej rodzaje
3.2. Ograniczona racjonalność
3.3. Ryzyko i jego redukcja
3.4. Studium wykonalności i biznesplan
3.5. Pomiar w naukach społecznych

Rozdział 4. Jak stworzyć wartość

4.1. Przedsiębiorczość
4.2. Łańcuch wartości
4.3. Optymalizacja
4.4. Prognoza
4.5. Strategia i zmiana

Rozdział 5. Jak pracować z ludźmi

5.1. Potrzeby, cele i motywacja
5.2. Relacje pracownika w organizacji
5.3. Przywództwo
5.4. Budowanie efektywnego zespołu
5.5. Historyczne koncepcje aktualne do dzisiaj

Rozdział 6. Komputer w zarządzaniu


6.1. Jak oszacować pracę programisty
6.2. Jak ocenić pracochłonność wykonania projektu IT
6.3. Jak ocenić użyteczność programu
6.4. Rewolucja informacyjna w biznesie
6.5. Wirtualizacja biznesu

Rozdział 7. Dodatek


7.1. Analiza wielokryterialna
7.2. Analiza interesariuszy
7.3. Analiza strategiczna PEST(LE)
7.4. Analiza strategiczna portfelowa wg McKinseya
7.5. Symulacja Monte Carlo

Bibliografia