Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie czasem. Strategie dla - NOWA

28-02-2012, 20:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.95 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030561102
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 30-01-2012 18:35:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów

Autor: Thomas Limoncelli

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0581-1

Liczba stron: 200

Tlumacz: Tomasz Misiorek

Format: B5

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]007-02 r.

Cena:

tylko 23,95 zł

Opis przedmiotu

Naucz się organizować swoją pracę

  • Określ priorytety swoich zadań
  • Broń się przed stresem
  • Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności

Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.

Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.

  • Zasady zarządzania czasem
  • Wypracowywanie umiejętności koncentracji
  • Tworzenie procedur roboczych
  • Planowanie zajęć
  • Określanie priorytetów dla zadań
  • Walka ze stresem
  • Zarządzanie pocztą elektroniczną
  • Automatyzacja zadań

Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.