Zarządzanie czasem. Jak efektywnie planować i realizować zadania Autor: Mike Clayton Wydawca: Edgard ISBN:[zasłonięte]978-83482-85-6 Rok wydania: 2011 Ilość stron: 184 Oprawa: miękka Format: 15 x 21
Wysyłka w ciągu 3-5 dni Seria: Samo Sedno EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]24828
Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.
W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujesz zasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.
Poradnik odkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnego zarządzania czasem i umiejętności organizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona!
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? - wyjaśnia główną procedurę zarządzania czasem, czyli zasadę OATS - pomaga zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym - pokazuje, jak ustalać cele i priorytety oraz prawidłowo delegować zadania - zawiera ćwiczenia, przykłady i wskazówki oraz daje gotowe narzędzia i techniki, które pomogą ci skutecznie zarządzać swoim czasem - odkrywa przed tobą niezwykle efektywną pętlę OODA, czyli 4 kroki niezbędne do zarządzania czasem w dynamicznym otoczeniu
O autorze:
Mike Clayton - konsultant i trener kadr zarządzających oraz wykładowca na Uniwersytecie w Manchesterze. Człowiek wielu specjalności, a co za tym idzie mistrz organizacji czasu. Autor wielu książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz specjalista w zakresie komunikacji i planowania. Swojej pasji - zarządzaniu czasem - poświęcił ostatnich kilka ostatnich lat.
SPIS TREŚCI:
Część 1. Podstawy zarządzania czasem
1. Jakie jest twoje podejście do czasu? 2. Uświadom sobie, jak wykorzystujesz czas 3. Sześć podstaw zarządzania czasem 4. Uświadom sobie, po co to robisz
Część 2. Pracuj efektywnie i unikaj złodziei czasu
5. Efektywne wykonywanie zadań 6. Skup się na priorytetach i zapanuj nad swoim czasem 7. Kiedy kontynuować, a kiedy odpuścić? 8. Dla kogo to robisz?
Część 3. Największy sukces w realizacji zadań
9. Wykonywanie zadań dzięki innym osobom 10. Zasada OATS - główna procedura zarządzania czasem 11. Trzy rzeczy, które robią specjaliści od zarządzania czasem Podsumowanie
|