ZARZĄDZANIE CZASEM
Elżbieta Górska
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów
Oprawa: miękka
Stron: 126
Stan: NOWA - minimalne ślady magazynowania
Książka ta zajmuje się problematyką zarządzania czasem i koncentruje się bardziej na tym, "jak się to robi", niż "co się robi". Nie jest to książka naukowa zawierająca tezy teoretyczne i analizy na temat, co w obecnym okresie przejściowym powinni robić polscy menedżerowie, żeby za pomocą przyszłościowych strategii odpowiednio rozwiązać specyficzne problemy nowej rzeczywistości, ale jest to książka odpowiadająca na pytanie, jak racjonalnie zaplanować i wykorzystać czas, aby bezstresowo poradzić sobie z napiętymi terminami.
SPIS TREŚCI 1. Istota czasu
2. Znaczenie czasu
3. Osobiste podejście do czasu
4. Koncepcja czasu
5. Nowoczesny management
6. Czas a równowaga wewnętrzna
7. Biorytmy i osobista krzywa osiągnięć
8. Powolność jako zasada życiowa
9. Funkcja managementu czasowego - zbiór reguł
a. Analiza i sformułowanie osobistych celów
b. Znaczenie czasu dla planowania czynności
c. Znaczenie czasu dla procesów decyzyjnych
d. Planowanie dnia i organizacja osobistych procesów pracy w celu realizacji postawionych zadań
e. Kontrola samego siebie
f. Informacja i komunikacja
10. Kilka dobrych rad dla tych, którzy chcą osiągnąć sukces w zarządzaniu czasem
11. Czas wolny - więcej czasu na życie
12. Najważniejsze zależności managementu czasowego
BIBLIOGRAFIA