Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

02-06-2012, 18:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik ksiazkaBIZNESU
numer aukcji: 2330607373
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-05-2012 17:52:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

Michael Hugos

Rok wydania: 2011, Stron: 280, Format: 158x235, Oprawa: miękka, Książka jest nowa

ilustracja


Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy
    najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa


Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią.
Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.

  • Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
  • Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
  • Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
  • Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
  • Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
  • Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
  • Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000. r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), Klient może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na ten temat podane są w zakładce Prawa konsumenta, na stronie O mnie.