NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!
Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem:
- doprowadzają do końca więcej spraw,
- odczuwają mniejszy stres,
- mają lepsze relacje z innymi,
- lepiej postrzegają siebie i swoje życie.
Ty także możesz to wszystko osiągnąć. Zależy to tylko od ciebie. Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się:
- Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami).
- Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy.
- Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę.
- Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą
- Jak poradzić sobie z 10 największymi "złodziejami czasu".
O AUTORACH
PAMELA DODD jest psychologiem organizacyjnym, posiada doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development.
DOUG SUNDHEIM jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.