Antykwariat Internetowy In Nomine
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613
telefon: 605-[zasłonięte]-305
e-mail: [zasłonięte]@innomine.pl
Wpłaty prosimy dokonywać na konto:
NET System Igor Białogoński
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613
86 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4581406 [zasłonięte] 550700
Kredyt Bank S.A. Oddział w Kielcach
- List polecony ekonom.: 5,50 zł
- List polecony prioryt.: 6,70 zł
- Paczka ekonomiczna: 12,00 zł
- Paczka priorytetowa: 14,00 zł
Koszt wysyłki obejmuje: koszt opłat pocztowych, koszt opakowania oraz podatek VAT.
- koperta ochronna ("bąbelkowa")
- Przez PayU
- Przelew na konto (przedpłata)
- Przed złożeniem oferty prosimy o szczegółowe zapoznanie się z:
- Regulaminem aukcji dostępnym na stronie O nas;
- pełnym opisem oferowanych książek wraz z ich rzeczywistymi zdjęciami.
- Nie wycofujemy ofert na 24 godziny przed końcem aukcji, nie kończymy aukcji przed czasem.
- Po zakończeniu aukcji prosimy o potwierdzenie zamówienia z podaniem swojego nicka, numeru aukcji, rodzaju przesyłki oraz potwierdzeniem adresu do wysyłki - koniecznie jeśli adres będzie inny niż ten z profilu użytkownika.
- Koszt przesyłki (obejmujący również koszt opakowania i podatek VAT) jest zawsze podawany w treści aukcji.
- Oferowane książki wysyłamy najczęściej w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od zaksięgowania pełnej należności, łącznie z kosztami wysyłki.
- Zachęcamy do zakupu kilku książek jednocześnie - koszt wysyłki jest zależny od ich łącznej wagi - szczegóły na stronie O nas.
Witamy na naszej aukcji.
Przed przystąpieniem do licytacji prosimy zapoznać się z jej zasadami na stronie O nas.
Przedmiotem aukcji jest używana książka:
Zarys skutecznej organizacji pracy uczniów w nauczaniu początkowym
Autorzy: Ryszard Więckowski
Strony: 204; Format: 15,0 x 21,0 cm
Waga: 272 g.
ISBN: brak
Wydanie: I (1973); Nakład: 20257 szt.
Wydawca: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych (Warszawa)
Oprawa: twarda
Stan książki: dobry
Stan okładki: dobry, okładka tekturowa, posiada nieznaczne ślady przetarć i zagięć oraz drobnych plam i zabrudzeń.
Stan kartek: czyste, lekko pożółkłe. Na pierwszej stronie znajduje się podpis poprzedniej właścicielki.
I. WSTĘP
"(...) Każde zadanie o charakterze dydaktyczno-wychowawczym wymaga określonych warunków organizacyjnych niezbędnych do jego autentycznego osiągnięcia w praktyce szkolnej. Innymi słowy: zadanie wyznacza organizację. Z tego też względu zadowalająca realizacja wspomnianego zadania wymaga usprawnienia dotychczasowej organizacji nauczania i wychowania początkowego.
Problematyka organizacji wychowania i nauczania początkowego zawiera w sobie jednakże szeroki zakres zagadnień, a wśród nich również i organizację pracy uczniów.
W publikacji tej podejmuję próbę rozważenia efektywności niektórych form organizacyjnych pracy uczniów pobierających elementarną naukę szkolną. W toku kilkuletnich badań prowadzonych w wielu szkołach na terenie kraju przedstawione propozycje były poddane wielostronnej analizie i ocenie i okazały się skuteczne w podniesieniu wydajności pracy szkolnej uczniów, a tym samym zmierzają do osiągnięcia sformułowanego wyżej zadania. (...)
Książka niniejsza zawiera niektóre rezultaty dotychczas przeprowadzonych badań w zakresie organizacji pracy uczniów. Tak więc podejmę najpierw próbę rozważenia zagadnień ogólnej koncepcji nauczania początkowego i ukażę równocześnie miejsce analizowanego problemu wśród wielu innych zagadnień należących do zakresu pojęcia koncepcji. W rozważaniach określę również podstawy metodologiczne badań w zakresie organizacji pracy uczniów, a następnie omówię założenia teoretyczne, wraz z ich egzemplifikacją praktyczną, dotyczące organizacji pracy jednolitej, grupowej i zróżnicowanej uczniów.
Publikacja oparta jest na badaniach eksperymentalnych. Objęły one swoim zasięgiem podstawowe zagadnienie z zakresu nauczania początkowego, a mianowicie: kształcenie i rozwijanie języka uczniów. W niniejszej pracy pizedstawię ogólną koncepcję organizacji pracy uczniów, mającą szeroki zakres stosowalności, w toku organizowania działalności poznawczej uczniów w nauczaniu innych przedmiotów, natomiast praktyczna ilustracja tegoż problemu obejmie nauczanie języka polskiego w klasach I-IV.
Mam nadzieję, że moje opracowanie, powstałe dzięki pomocy i współpracy wielu nauczycieli z terenu całego kraju, będzie stanowiło materiał inspirujący dla dalszych prac zmierzających do torowania nowych dróg w nauczaniu początkowym."
SPIS TREŚCI
I. Wstęp
II. Koncepcja nauczania początkowego
1. Potrzeba reformy nauczania początkowego
2. Pojęcie koncepcji
3. Zadania dydaktyczno-wychowawcze a problem swoistości nauczania początkowego
4. Rola i zadania poszczególnych przedmiotów nauczania
5. Organizacja nauczania początkowego
III. Podstawy metodologiczne badań
1. Terminologia
2. Problematyka badań
3. Metody i organizacja badań
IV. Organizacja pracy jednolitej uczniów
1. Pojęcie pracy jednolitej
2. Struktura jednostki metodycznej
3. Praca jednolita uczniów na lekcjach języka polskiego
V. Grupa w systemie form organizacyjnych pracy uczniów
1. Pojęcie i organizacja pracy grupowej
2. Miejsce pracy grupowej w strukturze jednostki metodycznej
3. Praca grupowa w systemie łączenia teorii z praktyką w nauczaniu
4. Praca grupowa w procesie kształcenia sprawności językowych uczniów
VI. Praca zróżnicowana uczniów w nauczaniu początkowym
1. Pojęcie i problematyka pracy zróżnicowanej
2. Organizacja pracy zróżnicowanej uczniów
3. Nauczanie języka polskiego a problem pracy zróżnicowanej
VII. Wyniki badań
VIII. Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Zapraszamy do udziału w licytacji!
Zdjęcia:
|
Antykwariat Internetowy In Nomine jest prowadzony przez firmę NET System Igor Białogoński
25-363 Kielce, ul. Wesoła 51/613, NIP: 657 [zasłonięte]115-24, REGON: 260 [zasłonięte]547
Kontakt - tel. 605 [zasłonięte] 305, e-mail: [zasłonięte]@innomine.pl
|