Opis: Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo. Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,- umiejętnie wypromujesz swoją markę,- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,- klient zostanie z tobą na długo.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ
|
|
- Autorzy: Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz
- Podtytuł: Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Tips and Traps for Marketing Your Business
- Tłumaczenie: Kamiński Arkadiusz
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30787
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 356
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.4
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64394
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64394
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|