Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zaprzyjaźnij się z klientem

28-01-2014, 3:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838718994
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-01-2014 03:09:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zaprzyjaźnij się z klientem
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64394
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 356
Ocena: -
Waga: 0,40 kg
Indeks: 571[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2012
Autor: Grutzner Fritz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Tips and Traps for Marketing Your Business
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
  • zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
  • odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
  • umiejętnie wypromujesz swoją markę,
  • staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
  • klient zostanie z tobą na długo.
Zobacz także...