|
ZAPROSZENIA ŚLUBNE
Już od 1,00 zł
|
|
FOTOKSIĄŻKI
Już od 34,00 zł
|
|
FOTOKALENDARZE
Już od 19,00 zł
|
• • •
L...q (30)
[...] Do tej pory nie spotkałem się z tak profesjonalną i szybką obsługą. Tak trzymać :) POLECAM
•
m...k (56)
[...] Zdjęcia nie oddają piękna zaproszeń. Dziękuję i gorąco polecam.
•
s...y (16)
[...] nie spodziewałem się tak dobrej jakości i wykonania przy tak niskiej cenie :) Polecam wszystkim!!
• • •
|
|
ZAPROSZENIA ŚLUBNE - seria ROSETTE
Niezwykle dekoracyjny wzór oraz doskonale wypracowany detal. Okładka udekorowana symetrycznym ornamentem z doklejoną cyrkonią. Format zaproszenia - 115 x 345 mm (składane na trzy części do formatu 115 x 115 mm), papier kredowy matowy o gramaturze 300 g. Precyzyjny druk w najdrobniejszym szczególe, staranna obróbka introligatorska w połączeniu z wysokiej jakości papierem to cechy jakie otrzymasz w standardzie.
|
PERSONALIZACJA GRATIS!
|
Pełna personalizacji treści zaproszenia (nie dotyczy próbek) dostępna w formularzu zamówienia, do którego dostęp otrzymasz po zakupie na aukcji. Zaproszenia drukujemy z dowolnym tekstem własnym - imiona, daty, lista gości itp.
|
|
CZCIONKI
|
Do wyboru masz zestaw ozdobnych i klasycznych czcionek (nie dotyczy próbek). Wyboru czcionki dokonasz w formularzu zamówienia, do którego dostęp otrzymasz po zakupie na aukcji.
|
|
TEKSTY
|
W zaproszeniu możesz wstawić dowolny własny tekst (nie dotyczy próbek). W formularzu zamówienia przygotowaliśmy także zestaw szablonów tekstów dostępnych dla Ciebie do bezpośredniego użycia lub edycji.
|
|
TERMIN
|
Zaproszenia serii ROSETTE wykonujemy w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia akceptacji projektu (który wykonujemy nie później niż w ciągu 2. dni roboczych) oraz zapłaty należności. Szczycimy się bezwzględnym przestrzeganiem deklarowanego terminu wykonania.
|
|
PANEL KLIENTA
|
KUP TERAZ a otrzymasz dostęp do Panelu Klienta, w którym po krótkiej rejestracji skonfigurujesz swoje zamówienie, obejrzysz wykonany przez nas projekt oraz sprawdzisz na jakim etapie znajduje się zamówienie.
|
|
PRÓBKI
|
Zamówienie 1-9 sztuk jednego wzoru traktujemy jako zamówienie próbkowe, którego celem jest ocena jakości naszej pracy względnie sprawdzenia kolorystyki wzoru. Zaproszenia próbkowe są gotowymi wydrukami z przykładową treścią i nie podlegają dodatkowej personalizacji w żadnej formie.
Uwaga: Zamówienia próbkowe także wymagają wypełnienia formularza zamówienia on-line!
|
• • •
PROSIMY - NIE PŁAĆ! zanim nie wypełnisz formularza, do którego link dostaniesz po zakupie na aukcji.
•
PRÓBKI (1-9 sztuk danego wzoru, które nie podlegają personalizacji) także wymagają wypełnienia formularza.
•
MASZ PYTANIA? Zajrzyj do działu FAQ
"Jak podzielić zamówienie na kilka wzorów?", "Jak wybrać i zmienić tekst zaproszenia?"...
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w dziale FAQ
|
KUP TERAZ I WYPEŁNIJ FORMULARZ ZAMÓWIENIA ON-LINE
|
KUP TERAZ! W liście e-mail potwierdzającym zakup jaki otrzymasz od Allegro znajdziesz link do formularza on-line, w którym skonfigurujesz swoje zamówienie. W formularzu dokonaj wyboru modelu i wzoru zaproszenia, podaj ilość, spersonalizuj treść zaproszenia a następnie złóż zamówienie. Zamawiając próbki (1-9 sztuk danego wzoru) TAKŻE należy wypełnić formularz zamówienia.
|
|
ZATWIERDŹ PROJEKT (nie dotyczy zamówień próbek)
|
Wkrótce po wpłynięciu do nas zamówienia złożonego przez formularz on-line, przygotujemy dla Ciebie projekt graficzny Twojego zaproszenia, który udostępnimy do wglądu jako plik PDF na Twoim koncie w Panelu Klienta. Sprawdź i zatwierdź projekt lub przekaż nam swoje uwagi używając odpowiedniego mechanizmu w Panelu Klienta (pole "uwagi").
|
|
PŁATNOŚĆ I REALIZACJA
|
Na Twoim koncie w Panelu Klienta znajdziesz przycisk bezpiecznej płatności on-line. Wykonaj płatność. Po wpłynięciu należności rozpoczynamy realizację. Gotowe zaproszenia zostaną wysłane do Ciebie w terminie określonym w treści aukcji.
|
|
PANEL KLIENTA
|
Zawsze kiedy chcesz sprawdzić co się dzieje z Twoim zamówieniem - zaloguj się na swoje konto w Panelu Klienta. Znajdziesz tu informacje o statusie płatności, przygotowaniu projektu, stanie realizacji oraz o wysyłce razem z numerem listu przewozowego.
UWAGA: Całą komunikację z Klientem prowadzimy przez Panel Klienta. Jeżeli przekażesz nam swoje uwagi telefonicznie - poprosimy Cię o ich podsumowanie przez użycie odpowiedniego mechanizmu w Panelu Klienta (pole "uwagi").
|
|