PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:
ZAPARZACZ SZKLANY PANACEUM GIPFEL
POJ 750 ml
SITKO DO HERBATY ZIÓŁ W KOMPLECIE
W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB EMAILOWY.
[zasłonięte]@gipfel.pl
603[zasłonięte]838
Szanowny Kliencie,
Gipfel to doskonały wybór!
Niemiecka marka Gipfel to wysokiej jakości naczynia ze stali nierdzewnej 18/10. Gipfel profesionalnie opracowuje, produkuje i sprzedaje swoje produkty na rynku. Obecnie Gipfel posiada ponad 1000 pozycji.
Aby zaspokoić potrzeby kupującego, Stale aktualizujemy naszą ofertę, biorąc pod uwagę opinie naszych klientów.
Szanowni Państwo
W naszej ofercie znajdziecie wszystko co niezbędne do wyposażenia kuchni i przyjemnego gotowania. Zebrany asortyment jest wynikiem nieustannego i długotrwałego badania rynku, które pozwoliło nam na wybór najwyższej jakości wyrobów przy równocześnie akceptowalnym poziomie cen. Oferowana marka Gipfel International jest marką , której możecie zaufać. Produkty nie są jedynie wytworem wyrafinowanego marketingu lecz niosą za sobą zaawansowaną technologie połączone z konserwatywną jakością.
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która stara się trafić w gusta klientów którzy szukają czegoś wyjątkowego do swojej kuchni. Prosimy o przekazywanie wszelkich wątpliwości i uwag dotyczących funkcjonowania naszego sklepu, jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące posiadanego przez nas asortymentu i z miłą chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.
REKLAMACJE I GWARANCJE
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres sklepu widniejący w dowodzie zakupu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu: paragon lub jego kopię, nr faktury VAT.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę ujawnienia wady.
6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca tylko w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na podstawie przesłanego potwierdzenia poniesionych kosztów.
7. Procedura gwarancyjna jest również zawarta w karcie gwarancyjnej producenta (jeśli towar takową posiada).
8. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.
ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U.2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni.
2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, towar należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszt dostawy i odesłania towaru ponosi Nabywca.
4. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zniszczył opakowanie, nie wliczając samego otwarcia.
5. Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości wartości poniesionej za towar, nastąpi niezwłocznie, w sposób wybrany przez Kupującego spośród następujących opcji: poprzez przelew na rachunek bankowy lub poprzez przekaz pocztowy na wskazany przez Zamawiającego adres.