Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zapach - Niewidzialny kod / o perfumach

11-03-2015, 23:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł      Aktualna cena: 35 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 5148444002
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-03-2015 21:36:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.86 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Publikacja towarzysząca wystawie zorganizowanej przez w dniach 21 listopada 2013 - 19 stycznia 2014


Od wydawcy:

„Zapach - niewidzialny kod” to nowa wystawa czasowa Centrum Nauki Kopernik, Instytutu Francuskiego w Polsce i Goethe-Institut. Wystawa ukazuje historię perfumiarstwa i pozwala się przekonać, że zapach to forma komunikacji. Zapachy są tak niepowtarzalne, jak odciski palców. Każde miejsce ma swoją specyficzną woń, każde wspomnienie swoją charakterystyczną zapachową nutę. Przez tysiące lat człowiek wykorzystywał potegę zapachu do różnych celów. Wierzył, że zapach ochroni go przed chorobami czy z nich uleczy. Że przybliży go do bogów i pozwoli zdobyć ich względy. Zapach chronił, kamuflował, upiększał, ubierał i wyróżniał. Historia perfum przebyła długą drogę – od dymów i kadzideł, maści, balsamów, olejów, perfumowanych rękawiczek po wody perfumowane jakie znamy dzisiaj.
Ale zapachy to nie tylko perfumy — to cała olfaktoryczna rzeczywistość, która nas otacza. Dzięki nowym metodom pozyskiwania i przetwarzania zapachów możliwe stało się na niespotykaną wcześneij skalę odkrywanie świata poprzez zapachy. Możliwe stało się badanie, jak zapachy wpływają na naszą świadomość, komunikację, kształtowanie środowiska.

Wystawa „Zapach - niewidzialny kod” przybliży niezwykłą drogę historii rozwoju perfumiarstwa, jak też ukaże nowy wymiar postrzegania zapachów jako formy komunikacji. Opowie o historii, pokaże materiały z jakich komponowane są zapachy i przedstawi jeden z przykładów nowatorskiego podejścia do sztuki kreowania zapachow i ich znaczeń.



Ksiązka wydana w języku polskim i angielskim


stron 144

wyd.
Wydawnictwo Centrum Nauki Kopernik, Instytutu Francuskiego w Polsce i Goethe-Institut
2013 r.
ISBN 978-83-[zasłonięte]263-4-5

twarda okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
minimalne otarcie jednego narożnika okładki, środek - nowa

wymiary:
21,5 x 25,5 cm.