Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Zanim dziecko zacznie czytać i pisać
Ponad 300 zabaw teatralnych, które przygotują do późniejszej nauki czytania i pisania
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor/autorzy:
Sherrie West
Amy Cox
Tłumacze: Waliś Robert
K.E. LIBER
Oprawa: Miękka
Format: 21.0x29.0cm
Ilość stron: 188
Ciężar: 0,505 kg + OPAKOWANIE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czytania i pisania można uczyć poprzez zabawę. Dzieci najłatwiej uczą się poprzez doświadczenie, które jest dla nich niezmiernie ważne.
Zabawy zaprezentowane w tej książce zostały zaprojektowane w taki sposób, by dać dziecku możliwość odkrywania pojęć związanych z piśmiennością w naturalnych warunkach. Gdy maluchy angażują się w zabawy z podziałem na role, używają druku w znaczący sposób.
Dzieci obserwują, gdy dorośli sporządzają listy, wypełniają czeki, czytają gazetę, używają instrukcji obsługi, korzystają z przepisów czy robią zapiski. Podczas zabawy z podziałem na role maluchy wchodzą w interakcje z tego typu rekwizytami. Ponadto stosują język mówiony by wyrazić swoje potrzeby i myśli w kontaktach z rówieśnikami. Jako nauczyciel możesz stworzyć im środowisko, które będzie wspierać ich piśmienność poprzez zabawę z podziałem na role.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stopka