Preferujemy
kontakt mailowy, przez formularz Allegro.
Jeśli
masz jakieś pytanie, nie krępuj się, z chęcią udzielimy odpowiedzi.
Do każdego
zakupu dołączam paragon fiskalny.
Nie wystawiam faktur VAT, gdyż nie
jestem vatowcem.
|
DANE
PRZEDSIĘBIORSTWA:
PLAYSTORE
2
ul.
Perlista 4
71-794
Szczecin
NIP:
851[zasłonięte]220-12 REGON: 811[zasłonięte]367
Nr.
ewidencji: HG/057424 wydane przez Prezydent Miasta Szczecina
Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) w okresie 10 dni od dostarczenia
zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn
w ramach odstąpienia od umowy. W tym celu należy odesłać towar do
siedziby przedsiębiorstwa, wraz ze stosownym oświadczeniem zawierającym
wolę odstąpienia od umowy i numer konta do zwrotu należności.
Rozpatrzenie
i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwracany
produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania,
uszkodzeń - również transportowych. Produkt należy zwrócić wraz z
paragonem.
Powyższy zapis
nie dotyczy klientów będących podmiotami gospodarczymi, oraz sprzedaży
dokonanej w drodze licytacji.
Reklamacje
i gwarancje. Jeżeli do towaru została wydana
karta gwarancyjna i chcą Państwo skorzystać z prawa gwarancji, wtedy
należy odesłać towar na adres serwisu umieszczony w karcie gwarancyjnej
i gwarancja przebiega na warunkach opisanych w tejże karcie. Natomiast
jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację u sprzedawcy, towar wraz z
dowodem zakupu należy przesłać Pocztą Polską (powszechna usługa
pocztowa - paczka lub list polecony) na adres podany na naszej stronie.
Prosimy nie odsyłać towaru za
pobraniem, czy na nasz koszt, gdyż nie odbieramy takich przesyłek. Do
przesyłki należy koniecznie dołączyć pismo reklamacyjne
zawierające dokładne dane klienta, wyjaśnienie z jakiego tytułu towar
jest reklamowany, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis), uwagi i
roszczenia klienta, oraz czytelny podpis reklamującego. Reklamacja
zostanie rozpatrzona NA PODSTAWIE DOŁĄCZONEGO DO TOWARU PISMA
REKLAMACYJNEGO, w ciągu 14dni od jej wpłynięcia, lub opisanym na karcie
gwarancyjnej (o ile została taka wydana). Roszczenia i kwestie które
nie były wymienione w piśmie reklamacyjnym nie będą rozpatrywane, ani
brane pod uwagę.
|