Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakupydodomu.pl - portal spożywczy - okazja!

19-01-2012, 8:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 000 000 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik kropa19
numer aukcji: 2049326612
Miejscowość Poznań
Licytowało: 8    Wyświetleń: 912   
Koniec: 24-01-2012 19:34:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Na sprzedaż gotowy i działający biznes - portal zakupydodomu.pl 

 

Sklep jest bardzo dobrze wypozycjonowany w Internecie. Wypozycjonowanie sklepu na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google, daje wymierne korzyści w postaci zwiększonego ruchu klientów w sklepie internetowym.  

Najważniejsze hasła na jakie sklep jest wypozycjonowany:

zakupy do domu - 1 miejsce

zakupy do domu poznań - 1 miejsce

zakupy z dostawą do domu - 6 miejsce

 

+ dodatkowo na ponad 5000 innych haseł związanych z nazwami poszczególnych produktów wystawionych w sklepie z uwagi na fakt że portal jest w bardzo przyjazny sposób napisany dla wyszukiwarek.

 

Aktualnie sprzedaż prowadzona jest na terenie Poznania i okolic, ale jest już kilku potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem placówek w kolejnych miastach.

Wszystko jest już przygotowane, a sub-domeny na kolejne miasta już są pozycjonowane jak warszawa.zakupydodomu.pl niestety z uwagi na brak czasu jestem zmuszony do sprzedaży tego portalu.

 

Jak portal może zarabiać ?

 

 

W przypadku jeśli prowadzisz sieć sklepów spożywczych i planujesz z sprzedaż internetową jest to najlepsza w Polsce domena pod taki biznes która zapewni Tobie ogromną ilość Klientów na stronie już od samego początku oraz możliwość podzielenia Twoich sklepów na poszczególne miasta.

 

Jeśli jednak jesteś przedsiębiorcą nie mającym sklepu internetowego portal oferuje kilka możliwosci zarobku:

 

W przypadku pozyskania franchyzobiorców otrzymujesz prawo stworzenia sklepów na subdomenach jak warszawa.zakupydodomu.pl ,szczecin.zakupydodomu.pl masz prawo sprzedaży licencji wraz z gotowym sklepem internetowym oraz wprowadzonymi produktami.

 

Przy założeniu że pozyskasz franczyzobiorców prowadzących własne sklepy tylko na 20 największych miast w Polsce to jest to przychód rzędu 40.000 -100.000 zł od każdego wdrożonego sklepu + dodatkowo 2% od sprzedaży.

 

Sklep daje również możliwość tworzenia sklepów producenta co tylko w przypadku pozyskania 100 producentów może dać przychód na poziomie 5000zł od każdego producenta.

 

Trochę faktów:

 

Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.zakupydodomu.pl powstał w styczniu 2011. Jest to pierwszy, tak zaawansowany, sklep spożywczy w Polsce. Dzięki przemyślanej logistyce robienie zakupów jest łatwe i przyjemne. Nawigacja na stronie jest skonstruowana w sposób umożliwiający użytkownikowi bezproblemowe skompletowanie swojego koszyka zakupów.

Z uwagi na bardzo atrakcyjną domenę portal daje możliwosc konkurowania z liderami branży w Polsce.

 

 

Rysunek1. Cechy świadczące o przewadze konkurencyjnej zakupydodomu.pl   

 

przewaga.jpg

Źródło: www.zakupydodomu.pl 

  

Przede wszystkim asortyment w sklepie zakupydodomu.pl posegregowany jest na działy tematyczne. Każdy produkt ma przypisaną swoją kategorię, tytuł, zdjęcie, producenta, gramaturę oraz opis. Dodatkowo zapoznając się z wybranym artykułem spożywczym widnieje podpowiedź w postaci podobnej gamy asortymentu, który może bardziej odpowiadać ceną lub marką.

 

 

Rysunek2. Przedstawienie wybranego produktu w sklepie internetowym zakupydodomu.pl 

produkt.jpg

Źródło: www.zakupydodomu.pl 

 

 Oprócz standardowych funkcji sklepu w postaci produktów i koszyka jest przewidziany dział z przepisami. W tym miejscu Klient może znaleźć idealny pomysł na obiad, kolację czy deser i za pomocą jednego kliknięcia dodać wszystkie potrzebne mu produkty do koszyka.

 

Rysunek3. Przedstawienie funkcjonalności „przepisy kulinarne” w sklepie zakupydodomu.pl 

przepisy.jpg

Źródło: www.zakupydodomu.pl 

 

Mając na uwadze tempo życia oraz czas jaki potrzebny jest do zrobienia zakupów w stacjonarnym sklepie zadbaliśmy o to, aby nasi Klienci nie musieli wychodzić z domu, aby zaopatrzyć się w produkty spożywcze. Po złożeniu zamówienia w sklepie zakupydodomu.pl kurier dostarczy starannie zapakowane produktu prosto do drzwi Klienta. Wyeliminowaliśmy koszty konsumentów w postaci dojazdu do sklepu, (bezcenny) czas na "spacer" po markecie, długie kolejki, korki, powrót do domu oraz dźwiganie zakupów. Te wszystkie czynności wykonane zostaną za naszego Klienta. Zamówienie jest przewożone w specjalnie dostosowanym pojeździe, chłodni. Nie ma więc możliwości, że produkty ulegną uszkodzeniu lub rozmrożeniu.

 

Głównym założeniem sklepu Zakupydodomu.pl jest dbanie o najwyższe standardy świadczonych usług, sprzedaż produktów znanych i cenionych Producentów oraz dostarczanie asortymentu prosto pod wskazany przez Klienta adres. Dodatkowo biorąc pod uwagę możliwości e-handlu stworzyliśmy program producencki, który docelowo będzie obejmował największe miasta Polski, takie jak: Warszawa, Wrocław, Białystok, Gdynia, Koszalin, Łódź, Poznań, Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Olsztyn, Rzeszów, Gdańsk, Kielce, Lublin, Opole, Szczecin, Zielona Góra,  oraz ofertę skierowaną do Producenta, która zakłada stworzenie sklepu producenta zintegrowanego ze sklepem zakupydodomu.pl.

Zainteresowani producenci mogą zamówić sklep producenta, dzięki czemu klient podczas robienia zakupów może się przenieść do sklepu producenta (lub marki), zgodnego z wizerunkiem stron producenta oraz zintegrować go z jednej strony z własną stroną internetową, a z drugiej ze stroną zakupydodomu.pl.

Istnieje możliwość uruchomienia własnej sprzedaży online przez producenta, aczkolwiek wiąże się to z dużym nakładem czasu i środków. Ponadto na niekorzyść takiego rozwiązania przemawia brak szerokiej oferty asortymentowej producenta. Klienci dokonując zamówienia w sklepie spożywczym oczekują różnorodnych produktów. W konsekwencji założony przez producenta sklep rzadko kiedy cieszy się powodzeniem. Na skutek tego, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom Producentów. Opracowaliśmy strategię, która pozytywnie działa na wzrost sprzedaży produktów. W naszym sklepie dla każdego producenta lub marki przewidziana jest subdomena, np. producent.zakupydodomu.pl. Klienci zainteresowani asortymentem danego producenta, będąc na jego stronie mogą swobodnie przenieść się do sklepu, lub ze sklepu zakupydodomu.pl do witryny producenta. Całość obsługi prowadzi sklep Zakupy do domu Sp. z o.o (logistyka, informatyka, transakcje).

Każdy producent posiada wszystkie korzyści z posiadania własnego sklepu, bez związanych z tym kłopotów  które wynikają z prowadzenia i zarządzania bazą danych produktów, ich integracją z operatorem logistyki detalicznej (fullfillement), rozliczaniem transakcji i obsługą klienta włącznie. 

 

Korzyści dla producentów:

 

Specjalnie przygotowana oferta dla Producentów artykułów prezentowanych w naszym sklepie, przewiduje zintegrowanie strony internetowej Producenta ze sklepem zakupydodomu.pl. W szczególności współpracy towarzyszyć będą korzyści: 

       możliwość sprzedaży za pomocą własnej strony www,

       brak kosztów związanych z prowadzeniem sklepu (pełną odpowiedzialność za obsługę przejmuje zespół Zakupów do domu),

       fachowe doradztwo i pomoc naszych ekspertów,

       dostęp do statystyk sprzedaży własnych produktów,

       wzrost sprzedaży za pomocą serwisu odwiedzanego przez tysiące osób,

       zaplecze techniczne,.

 

Sprzedaż internetowa żywności w Polsce i w Europie 

 

Z raportu brytyjskiej firmy badawczej IGD wynika, że tylko w Wielkiej Brytanii wartość sprzedaży żywności online do 2014 r. ma się podwoić i osiągnie 7,2 mld GBP (około 11,5 mld USD). Według IGD, aż 13 proc. Brytyjczyków zrobiło w 2009 r. zakupy żywności przez internet, a 34 proc. deklaruje, że będzie robić je w ciągu następnych 5-10 lat. Z badań wynika, że brytyjscy konsumenci wydali w 2009 r. w Internecie 38 mld funtów, czyli przeciętnie jeden klient wydał online ponad 1100 funtów. Zakupy w Internecie to niemal 10% całkowitej sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii. Brytyjczycy wydali w zeszłym roku najwięcej na zakupy przez Internet , dokonując niemal jednej trzeciej wszystkich transakcji w Europie - wynika z obliczeń Ośrodka Badań Sprzedaży Detalicznej (Centre for Retail Research). Na drugim miejscu w Europie pod tym względem znaleźli się Niemcy, a na trzecim - Francuzi. Wartość globalnej sprzedaży żywności i napojów przez Internet w 2009 r. sięgnęła już 20 mld USD.

 

Choć na razie nie ma jeszcze tak dokładnych badań dotyczących polskiego e‑handlu żywnością, wszystko wskazuje na to, że w tej dekadzie będzie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku spożywczego. Rynku, który wielu firmom da dobrze zarobić.

Podpierając się prognozami specjalistów, oraz statystykami z zagranicznych rynków, rok 2011 będzie przełomowym dla e-handlu w Polsce zwłaszcza w segmencie artykułów spożywczych. Jak donosi Puls biznesu sprzedaż żywności online od roku 2010, który był na poziomie 300 ml złotych, do 2014 ma wzrosnąć dwu - trzykrotnie. Obecnie dostrzega się zainteresowanie nowych podmiotów wejściem ze swoją ofertą handlową do Internetu. W przypadku delikatesów i sklepów spożywczych są to na ogół gracze funkcjonujący już w realnym świecie, choć zdarzają się też przypadki otwierania sklepów tylko w Internecie. Rośnie też zainteresowanie klientów taką formą zakupów. Już 66 proc. internautów przyznało, że robiło zakupy w sieci. Nadal jest jednak miejsce na wzrost. W najbardziej rozwiniętych krajach zakupy w sieci robi 90 proc. użytkowników Internetu. Biorąc pod uwagę tempo życia, czas spędzany w sieciach handlowych internetowy sklep spożywczy to idealne rozwiązanie.

Wg serwisu Sklepy24.pl, który jest rodzajem przewodnika dla osób zainteresowanych zakupami on line, na koniec 2010 roku w Polsce będzie działać ponad 250 sieciowych delikatesów, sprzedających głównie żywność. Jeśli te prognozy się sprawdzą to będzie znaczyło, że roczny wzrost tego rodzaju sprzedaży wyniesie ponad 25 proc.

Firma DotCom River w swoim raporcie e-handel szacuje, że wartość rynku w 2009 r. wynosiła 125-150 mln zł, ale będzie się on dynamicznie rozwijać.  Rynek w Polsce w ciągu 5 lat powinien osiągnąć wartość co najmniej 450 mln zł, ale niektóre prognozy mówią, że są szanse nawet na 1,7 mld zł.

Podobnego zdania są eksperci Internet Standard. Porównanie do krajów wysoko rozwiniętych, takich jak Niemcy, Anglia czy USA, pozwala prorokować w najbliższym czasie szybki rozwój sektora. Według brytyjskiego urzędu statystycznego produkty spożywcze kupuje online już około 20 proc. klientów - czytamy w raporcie e-commerce. Dla porównania w Polsce do zakupów żywności w sieci przyznaje się obecnie zaledwie 1,8 proc. osób.

 

Polacy zaczynają się przekonywać do zakupów żywności w Internecie. Mimo spowolnienia w gospodarce, internetowe e-delikatesy zwiększają obroty w tempie kilkudziesięciu procent rocznie, mimo że dynamicznie rośnie też liczba graczy na rynku. Aż 69,2 proc. sklepów nie odczuło kryzysu, a 100 proc. prognozuje dalszy wzrost sprzedaży - wynika z najnowszego raportu e-commerce firmy Internet Standard. W przypadku sklepu internetowego Fresh24.pl z miesiąca na miesiąc liczba klientów rośnie o 20 proc. Na razie firma działa w Warszawie i okolicach. Ale już zapowiada, że dzięki temu, że w grudniu wkroczyła na giełdę New Connect, gdzie pozyskała około 4 mln zł, w bieżącym roku wkroczy do kolejnej aglomeracji, najprawdopodobniej będą to Katowice. Sklep zaczynał od obsługi 200 klientów miesięcznie. Obecnie każdego dnia osiem firmowych vanów na dwie zmiany dostarcza około 50 zamówień.

Wzrostem obrotów chwalą się też ci, którzy handlują żywnością w sieci już od lat. Z informacji spółki Alma Marketwynika, iż sprzedaż przez Internet rośnie o 100 proc. rocznie. W 2008 r. sprzedaż wyniosła 8 mln zł, w kolejnym roku 2009, sprzedaż wzrosła do 16 mln zł, a w 2010 r. spodziewana wielkość przychodów to już około 33 mln zł. Rzecznik sieci Piotr i Paweł, która sprzedaje online od 2003 r. szacuje, że  obroty sklepu internetowego sięgną 50 mln zł. Ostatnio firma rozpoczęła dostarczać produkty do domów w Łodzi i okolicach.  Łącznie Piotr i Paweł obejmuje zasięgiem 200 miast.

 

Wykres1. Przychody ze sprzedaży netto wybranych sklepów internetowych w latach 2[zasłonięte]008-20 (w tys. zł) 

 

przychody.jpg

Źródło: Raport ecommerce 2010 (www.internetstandard.pl) 

 

Plany uruchomienia sprzedaży żywności w Internecie ujawniają najwięksi gracze na rynku, m.in. Tesco i Real. Tesco zamierza w obecnym roku uruchomić sklep internetowy w Czechach i Chinach, a kolejnym krajem według informacji z Tesco będzie Polska. Real przygotowuje się do wykorzystania zalet Internetu, ale drogą online będzie można zakupy jedynie zamówić, a następnie gotowe zamówienie odebrać.

Portal Dlahandlu.pl, ocenia, że jednym z powodów coraz większego zainteresowania Polaków e-delikatesami jest fakt, że większość z nich proponuje ceny na poziomie sklepów osiedlowych. Zwłaszcza że gros wirtualnych sprzedawców gwarantuje bezpłatny dowóz, jeśli klient wyda określoną kwotę. Jak wynika z prowadzonego przez nas badania poziomu cen, wartość koszyka 50 wybranych przez nas produktów w sklepach internetowych waha się od 293 zł do 373 zł. Dla porównania, w sklepach Społem czy Lewiatan za ten sam koszyk trzeba zapłacić od 290 do 330 zł.

 

Charakterystyka rynku: 

     Ceny - porównywalne z cenami w zwykłych sklepach, jednak niektóre sklepy określają minimalną cenę zakupów na przykład 150 zł, inne z kolei nie mają takich ograniczeń, ale dostawa jest płatna. Ogólnie ceny są trochę wyższe, ale przy większych zakupach możemy odczuć różnicę na plus.

   Ograniczenie(a) regionalne - niestety, ale tego typu usługi jak na razie dostępne są tylko dla mieszkańców większych miast. Niektóre sklepy próbują rozwiązać tą sytuację poprzez wynajem zewnętrznej firmy kurierskiej, która dowiezie taką przesyłkę w dowolnie wybrane miejsce, jest to jednak dodatkowy koszt: mniej więcej 24 zł.

    Dostawa - niektóre sklepy dostarczają bezpłatnie zakupy, w innych trzeba dopłacić, a ogólna zasada brzmi: im większe zamówienie tym tańsza dostawa. W przyszłości z pewnością nie będziemy płacić za dostawę, taką sytuację wymusi rynek, dokładnie tak jak miało to miejsce w przypadku restauracji. Musimy się jednak liczyć z tym, że koszt ten zostanie rozłożony w cenach produktów.

    Obsługa - według informacji na stronach sklepów wszystko odbywa się szybko, łatwo i przyjemnie. Czyli przede wszystkim możemy wybrać dogodną dla nas godzinę dostawy, kurier nie tylko przywiezie nasze produkty, lecz także wniesie je na górę, niezależnie od tego jak wysoko jest nasze mieszkanie.

 

Oferta e-sklepów z żywnością, dostępna głównie w dużych miastach, wciąż jednak przyciąga nowych klientów. Obroty wielu sklepów, głównie z powodu niskiej bazy i krótkiego stażu, rosną nawet o kilkaset procent rocznie. Coraz więcej osób rzeczywiście przekonuje się do zakupów żywności przez Internet. Rozszerza się też oferta produktów, po które sięgają. Już nie tylko po wodę, kasze, ryż czy cukier, ale coraz częściej także po warzywa, owoce, a nawet wędliny i pieczywo. A potencjał rynku, zdaniem branży, jest wciąż duży.

Witold Ferenc, prezes Frisco.pl, szacuje, że w aglomeracji warszawskiej, największym rynku w Polsce, kupować w sieci mogłoby około 20–25 tys. osób. W chwili obecnej zakupów spożywczych przez Internet dokonuje nie więcej niż 8 tys. osób. Z kolei sklep A.pl  podkreśla, że walczy o szersze grono klientów, także tych mniej zarabiających – uważa, że potencjał rynku może być jeszcze większy, i może wynosić nawet 50–60 tys. osób w całej aglomeracji warszawskiej. Jak wynika z danych sklepów, żywność w sieci kupują najczęściej kobiety. Klienci cenią dostawy do domu i oszczędność czasu. W niedawnej ankiecie A.pl ok. 41 proc. klientów zadeklarowało, że na cotygodniowe zakupy wydaje 100–200 zł, a 38 proc. klientów – między 300–500 zł. We Frisco.pl, które realizuje 150–200 zamówień dziennie, klienci robią zakupy średnio raz na dwa tygodnie.

Poza Warszawą zakupy w sieci robić mogą mieszkańcy kilku dużych miast. W sklepie Almy – w sześciu miastach, w sklepach Piotra i Pawła - w czterech miastach, w sklepach Bomi – w dwóch miastach. Ale już A.pl, E. Leclerc i Frisco.pl ograniczają się na razie do Warszawy i okolic. Jak wynika z danych serwisu Sklepy24.pl, produkty żywnościowe oferuje dziś za pośrednictwem sieci około 145 sklepów. Z samą żywnością jest ich ponad 80, choć większość ma wąski asortyment (np. herbaty, przyprawy itp.). Dodatkowo ponad 30 sklepów oferuje tylko żywność ekologiczną.

Przedstawiciele branży szacują, że roczny obrót na rynku waha się między 60 a 100 mln zł, z czego blisko połowa przypada największym sklepom. Dla porównania wartość całego rynku handlu produktami spożywczymi sięga w Polsce 220 mld zł. Uważa się, iż w perspektywie roku, do dwóch lat branże czeka konsolidacja. O swój los nie powinny obawiać się internetowe sklepy tradycyjnych, dużych sieci jak E. Leclerc, Alma czy Piotr i Paweł, gdzie zakupy on-line jest uzupełnieniem oferty. Trudniej będzie natomiast mniejszym podmiotom. Przyszłość to możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w jednej platformie sprzedażowej. Przewiduje się, że klienci nie będą mieli czasu, żeby odwiedzać kilka czy kilkanaście sklepów. Ale Frisco.pl czyA.pl, które nie mają tradycyjnych sieci dystrybucji, też muszą szukać sposobów na przyciągnięcie klienta. Ten pierwszy uruchomił właśnie kilka marek sklepów z określonym asortymentem: m.in. FriscoBaby, FriscoOrganic czy FriscoAnimal. Z kolei A.pl zamierzają poszerzyć asortyment m.in. o dostarczanie kwiatów czy wody w dużych dystrybutorach.

 

 

Analiza konkurencji na rynku Polskim 

 

 

Produkty żywnościowe oferuje dziś za pośrednictwem sieci około 145 sklepów. Rynek jest rozdrobniony, mimo to widoczni są liderzy w branży, do których w szczególności zaliczyć należy:

   www.Frisco.pl  - Frisco.pl to obecnie pięć sklepów:  Frisco - supermarket online oferujący pełen wybór produktów codziennego użytku, FriscoBaby stworzony dla młodych rodziców, oferuje pełen wybór produktów dla małych dzieci; FriscoOrganic oferujący wyłącznie certyfikowane produkty ekologiczne, w tym świeże pieczywo, nabiał, wędliny, FriscoDeli oferujący bogaty wybór znakomitych produktów delikatesowych oraz FriscoAnimals z pokarmem dla kotów, psów i gryzoni. 

      www.e-piotripawel.pl - sklep online funkcjonuje od 2003 r, w chwili obecnej roczne obroty sklepu online wynoszą ok. 50 mln zł, łącznie Piotr i Paweł obejmuje zasięgiem ok. 200 miast, sklep online jest elementem uzupełniającym podstawowej działalności w rzeczywistości.

     www.alma24.pl -  internetowy oddział sklepu dynamicznie się rozwija uzyskując w 2008 r. obrót w wysokości 6 mln zł, w 2009 r. 19,5 mln zł, natomiast w 2010 r. ponad 30 mln zł. Podobnie jak Piotr i Paweł, działalność w Internecie jest dodatkiem do tradycyjnej formy sprzedaży.

    www.hipernet24.pl - internetowy odpowiednik E. Leclerc, działa głównie na terenie Warszawy i okolic.  

    www.fresh24.pl - sklep działający w Warszawie i okolicach, w 2010 r. spółka zadebiutowała na giełdzie New Connect pozyskując kapitał na dalszą ekspansję.

 

Resumując co wchodzi w skład aukcji:

 

 

·        Domenę zakupydodomu.pl na której można stworzyć wejściówkę z mapą wszystkich sklepów w Polsce jak na http://www.e-piotripawel.pl/, a sklepy na poszczególne miasta stworzyć na subdomenach jak np. www.warszawa.zakupydodomu.pl które są już stworzone i pozycjonowane

·        sklep internetowy –otrzymujecie Państwo dostęp do gotowego sklepu internetowego wraz z dostosowaniem do posiadanego oprogramowania magazynowego 

patent - logo oraz nazwa jest zgłoszona do Urzędu Patentowego i jest znakiem zastrzeżonym

        baza zdjęć i produktów - aktualnie w sklepie jest ponad 5000 produktów wraz z autorskimi zdjęciami lub uzyskanymi bezpośrednio od producentów

     marka Zakupy do domu i logo –możecie Państwo prowadzić sprzedaż wykorzystując nazwę i logo Zakupy do domu, które jest chronione patentem na wszystkie grupy towarowe w Polsce

·        miejsce w przeglądarce – sklep internetowy ZakupyDoDomu.pl jest wypozycjonowany na pierwszym miejscu w przeglądarce google, co wpływa na generowany ruch klientów, dodatkowo 1 rok pozycjonowania sklepu  oraz możemy zapewnic pozycjonowanie pod hasłami związanymi z danym miastem w którym będzie prowadzona działalność franchisingowa

serwer - 1 rok

·        wsparcie techniczne – mogę zapewnić wsparcie techniczne obejmujące pomoc we wdrożeniu w system, nauka obsługi systemu ecommerce oraz dostosowanie go do aktualnych potrzeb

·        promocja –zapewnia wsparcie w kwestii promocji sklepu, zarówno w Internecie jak i poza Internetem

·        gwarancja wyłączności

       gotowy system franchisingowy  

 

Dodatkowo system ecommerce był tworzony od podstaw przez programistów specjalnie pod branże spożywczą i jest bardzo łatwo konfigurowalny w przypadku wprowadzania nowych funkcjonalności.

  

Kilka artykułów które można znaleźć w Internecie na temat sklepu:

 

http://centrumpr.pl/artykul/po-jogurt-bez-kolejki-dzieki-zakupydodomu-pl,26718.html

http://www.spidersweb.pl/2011/09/zakupy-spozywcze-przez-internet-przechodza-swoj-renesans.html

http://media2.pl/internet/83256-ZakupyDoDomu.pl-wkrotce-w-calym-kraju.html

 

Portal jest świetną inwestycja na przyszłość oraz daje ogromne możliwości zarobkowe.


Istnieje możliosc sprzedaży wraz ze spółka Zakupy do domu Sp. z o.o. która została założona specjalnie pod tę działalność. 


Jeśli chciałbyś otrzymać więcej informacji pisz na email: [zasłonięte]@zakupydodomu.pl lub dzwoń 503[zasłonięte]782

 

Z ostatniej chwili...

Fresh24.pl S.A. (właściciel internetowego sklepu spożywczego fresh24.pl) objął ponad 6 procent akcji A.pl Internet S.A. (właściciel delikatesów internetowych a.pl) Cena za jedną akcję została ustalona na 7,50 zł. Łączna kwota transakcji to blisko 2 mln zł.

 

 

 

 

2.000.000zł za 6% akcji a.pl!!!

 

Tylko na tej aukcji 100% udziałów sklepu z najlepszą możliwą domeną pod spożywczy sklep internetowy już od 1zł! 

Zakupydodomu.pl - portal spożywczy - okazja!

Dodano 2[zasłonięte]012-01 01:12

Wraz z portalem przekaże również konto na Facebooku na którym jest już ponad 1000 fanów!

 

http://www.facebook.com/zakupydodomu

 

Cena minimalna to to kilkanaście procent ceny KUP TERAZ więc zapraszam do licytacji!