SIW Znak zaprasza na swoje aukcje!
Na stronie "o mnie" mogą Państwo sprawdzić wszystkie aktualne promocje oraz regulamin naszej księgarni internetowej
Na naszych aukcjach oferujemy jedynie nowe egzemplarze naszych tytułów
Czas realizacji zamówień: 24 h
Koszt przesyłki niezależnie od ilości zakupionych tytułów pozostaje taki sam
Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT
Przedmiotem tej aukcji jest:
Martin Lindstrom
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
przedmowa Paco Underhill
Oprawa miękka
Format: 154x215
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.
Philip Kotler
W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej.