Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakupologia, Martin Lindstrom - znak_com_pl

12-07-2012, 9:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: 28.90 zł     
Użytkownik znak_com_pl
numer aukcji: 2436551062
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 4    Zostało sztuk: 6    Licytowało: 4    Wyświetleń: 109   
Koniec: 21-07-2012 07:58:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Znak

Znak

Kontakt

 Tel: (12) 61 99 569


E-mail: [zasłonięte]@znak.com.pl

 

Koszt wysyłki

Wpłata na konto (przelew):


UPS - 8.00 zł


Poczta Polska - 8.00 zł


Płatność przy odbiorze:


UPS - 12.00 zł


Poczta Polska - 12.00 zł


Przy zamówieniu powyżej 90.00 zł:


wszystkie opcje są gratis!

 


SIW Znak zaprasza na swoje aukcje!
 

Na stronie "o mnie" mogą Państwo sprawdzić wszystkie aktualne promocje oraz regulamin naszej księgarni internetowej


 

Na naszych aukcjach oferujemy jedynie nowe egzemplarze naszych tytułów

 

Czas realizacji zamówień: 24 h


Koszt przesyłki niezależnie od ilości zakupionych tytułów pozostaje taki sam


Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT


Przedmiotem tej aukcji jest:

 

Martin Lindstrom
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

 

przedmowa Paco Underhill
Oprawa miękka
Format: 154x215
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.

Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

 

„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.

Philip Kotler

  W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.

 

Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej.

 

Inne nasze aukcje Nasze komentarze O mnie