Tytuł oryginału: Buyology
Tłumaczenie: Magdalena Zielińska
Przedmowa: Paco Underhill
Oprawa: miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1180-3
Opracowanie graficzne: Robert Kleemann
Rok wydania: 2009
Format: 154x215
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak
Stan: NOWA (prosto z magazynu)
Martin Lindstrom
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to nowa książka w serii Punkty Przełomowe, w której ukazał się już bestseller Malcolma Gladwella Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej
|
|
Tytuł oryginału: Outliers
Tłumaczenie: Rafał Śmietana
Oprawa: miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1156-8
Redaktor: Magdalena Zielińska
Opracowanie graficzne: Robert Kleemann
Rok wydania: 2009
Format: 154x215
Ilość stron: 240
Wydawnictwo: Znak
Malcolm Gladwell
Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
DŁUGO OCZEKIWANA KSIĄŻKA JEDNEGO ZE 100 NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI NA ŚWIECIE
Czy talent jest przereklamowany?
Czy aby odnieść sukces, trzeba „dobrze się urodzić”?
Jakie są składowe sukcesu?
Najnowsza książka Malcolma Gladwella to podróż w świat ludzi najlepszych, najwspanialszych, odnoszących największe sukcesy i najbardziej sławnych. Jacy oni są? Czym różnią się od nas - przeciętniaków? Co sprawia, że są tacy niezwykli? Gladwell daje niekonwencjonalną odpowiedź: aby poznać ich sekret, powinniśmy przyglądać się nie temu, jacy są, ale temu, skąd do nas przychodzą. Powinniśmy przyjrzeć się ich rodzinom, kulturze, miejscu pochodzenia, pokoleniu... Dzięki temu dowiemy się, co uczyniło The Beatles najsłynniejszym zespołem w dziejach, skąd się wzięli milionerzy tacy jak Bill Gates czy najlepsi piłkarze świata.
|