Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakupologia Lindstrom Błysk Potęga przecz Gladwell

26-06-2012, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 66.99 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2354738639
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 21   
Koniec: 16-06-2012 17:39:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy pakiet dwoch świetnych książek:



 

 

Tytuł oryginału: Buyology

Tłumaczenie: Magdalena Zielińska

Przedmowa: Paco Underhill

Oprawa: miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1180-3

Opracowanie graficzne: Robert Kleemann

Rok wydania: 2009

Format: 154x215

Ilość stron: 224

Wydawnictwo: Znak

Stan: NOWA (prosto z magazynu)

 

 

Martin Lindstrom 

 

 

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

 

 

 

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.

 

Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

 

„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.

 

 

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to nowa książka w serii Punkty Przełomowe, w której ukazał się już bestseller Malcolma Gladwella Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.

Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej

 

 

 Tłumaczenie: Anna Skucińska

Oprawa: Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1287-9

Opracowanie graficzne: Robert Kleemann

Rok wydania: 2009

Format: 154x215

Ilość stron: 252

Wydawnictwo: Znak

 

 

 

Malcolm Gladwell

 

Błysk! Potęga przeczucia

 

 

 

Od stycznia 2005 nie schodzi z list bestsellerów w USA! 

 

Dlaczego Malcolm Gladwell napisał Błysk!? 

 

Bo... zapuścił włosy. „W moim życiu natychmiast nastąpiły drobne, ale znaczące zmiany. Zacząłem dostawać mandaty za przekroczenie prędkości, co wcześniej nigdy mi się nie zdarzało. Zatrzymywano mnie do szczegółowej kontroli na lotniskach. A pewnego dnia, gdy szedłem Fourteenth Street na Manhattanie, do krawężnika podjechała policyjna furgonetka i wyskoczyło z niej trzech funkcjonariuszy. Jak się okazało, szukali gwałciciela, a według nich ów gwałciciel wyglądał zupełnie jak ja. Wyjęli portret pamięciowy i rysopis. Przyjrzałem się i najuprzejmiej, jak potrafiłem, zwróciłem im uwagę, że poszukiwany przestępca wcale nie jest do mnie podobny. Był wyższy, potężniej zbudowany i o kilkanaście lat ode mnie młodszy. [...] Jedyną naszą wspólną cechą była burza kręconych włosów” - mówi Gladwell. „Po prostu chcę, żeby ludzie poważnie traktowali proces natychmiastowego poznania (rapid cognition)” - tłumaczy. 

 

Błysk! opowiada o potędze pierwszego wrażenia, o czymś, co wydarza się w mgnieniu oka, często bez udziału świadomości czy rozumu. 

 

Malcolm Gladwell jest publicystą „New Yorkera” (a wcześniej „Washington Post”, gdzie pisał o nauce). Reportaże Gladwella o zachowaniu konsumentów, gwałtownych skokach przestępczości w Nowym Jorku czy testach osobowości zdradzają jego zamiłowanie do socjologii, psychologii i marketingu. 

 

W 2005 roku w Polsce ukazała się jego pierwsza książka Punkt przełomowy (The Tipping Point). Szczegółowo pokazuje w niej cykl życia oraz istotę trendu - zarówno trendu rynkowego, jak i epidemii grypy, przestępczości czy mody na buty określonej marki. 

 

W Błysku! natomiast twierdzi, że ludzie nazbyt często próbują podejmować decyzje, kierując się racjonalnymi przesłankami, podczas gdy takie same efekty przynosi zdanie się na natychmiastowe poznanie (rapid cognition). 

 

Teza ta wydaje się może zbyt rewolucyjna, jednak przyniosła Gladwellowi miano guru w środowiskach marketingowych. Jego książki nie schodzą z list bestsellerów, przez brytyjski dziennik „The Times” został uznany za jednego z pięćdziesięciu najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Ostatnio prawa do książki kupiła nawet wytwórnia filmowa Universal. 

 

Brawurowy, świetnie napisany i solidnie udokumentowany Błysk! czyta się z wypiekami na twarzy

 

 

 

Seria Punkty Przełomowe:
- opisuje zjawiska, które stały się momentami zwrotnymi i wywierają bezpośredni wpływ na zmianę otaczającej nas rzeczywistości,

- prezentuje najnowsze tematy - często kontrowersyjne, zawsze przełomowe,

- przedstawia uznane nazwiska tropicieli trendów, innowatorów i wizjonerów,

- gwarantuje solidną dawkę inspiracji.



TYLKO U NAS!!!


Na Naszych aukcjach dostępne są też inne tytuły Malcolma Gladwella (Poza schematem, Punkt przełomowy, Co widział pies). 



Stan: NOWE (prosto z magazynu)



Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,
MSP Książki