Jeżeli otrzymają Państwo paczkę uszkodzoną, niekompletną,
bądź paczka nie dotrze (czego nie życzymy)
proszę o natychmiastowy kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałeś uszkodzony, niekompletny towar?
1. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową bądź uszkodzonego należy
w pierwszej kolejności skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną [zasłonięte]@kolonialnystyl.pl, bądź telefonicznie 507 [zasłonięte] 201, 509 [zasłonięte] 777.
2. Warunkiem rezygnacji z zakupu jest zwrot produktu w niezmienionym stanie. Produkt nie może być użytkowany.
Reklamacja bądź zwrot powinien być zgłoszony max w ciągu 10 dni od daty wysłania produktu.
3. Reklamacje dotyczące otrzymania uszkodzonego przedmiotu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie
po sporządzeniu protokołu w obecności Kuriera bądź listonosza oraz przesłania
kopii skanem na adres [zasłonięte]@kolonialnystyl.p
W innym przypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana !!!
4. Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona produkt zamieniamy na pełnowartościowy. W przypadku,
gdy nie będzie to możliwe zaoferujemy inne przedmioty lub zwrócimy pieniądze.
5. Produkty, które sprzedajemy są rękodziełem - nie przyjmujemy reklamacji
o charakterze - krzywe rzeźbienia, nierównomierny odcień wynikający
z charakteru słoi drewna, czyli wady wynikające z naturalnego uroku jakim jest rękodzielo itp.
Kolonialny Styl
ul. Kwiatowa 35
81-638 Gdynia
gg: [zasłonięte]95576
tel. 509 [zasłonięte] 777
tel. 507 [zasłonięte] 201
email: [zasłonięte]@kolonialnystyl.pl
telefony odbierane są w godzinach 8:00 - 16:00 w soboty i niedziele nie pracujemy.
ODBIORY OSOBISTE MOŻLIWE PO KONTAKCIE TELEFONICZNYM BĄDŹ MAILOWYM.
UWAGA!
Towar wysyłamy w max ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy
na naszym koncie bądź potwierdzenia pobrania.
Prosimy o wypełnienie formularza dostawy.
W przypadku kiedy potrzebujesz pilnej przesyłki napisz maila!
Towar wysyłamy firmą kurierską Siódemka bądź Pocztą Polską (tylko paczki mniejsze).