Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakamarki marki. zeczy, o których mogłeś nie wiedz

29-06-2015, 7:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5313371290
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Producent: Onepress

Dane techniczne

  • Rodzaj produktu
    książka
  • Wydawca
    Onepress
  • Autor
    Paweł Tkaczyk
  • Język
    polski
  • Data wydania
    16-08-2011
  • Oprawa
    miękka
  • Ilość stron
    216
  • Wymiary / mm
    140x208
  • Waga / gr
    260
  • ean
    978[zasłonięte][zasłonięte]46333
  • ISBN
    978-83-[zasłonięte]-3334-0
Fragment "Zakamarki marki" - czyta Paweł Tkaczyk
Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel