Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakamarki marki - Tkaczyk Paweł

28-04-2014, 0:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.60 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4104117431
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 28-04-2014 00:17:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 


Dlaczego u nas?

- bo jesteśmy legalnie działającą firmą (dostaniesz paragon lub FV);

- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);

- bo mamy prosty regulamin i jasne zasady realizacji;

- bo nie udajemy większych i lepszych niż jesteśmy, nie "ściemniamy" i nie okłamujemy naszych Klientów - staramy się już w ciągu 24H od zakupu informować o każdym problemie z realizacją transakcji

Ważne: prosimy pamiętać, że listy ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają numeru nadania, wobec czego nie można ich reklamować na poczcie!

Przy wysyłce korzystamy tylko z Poczty Polskiej i Paczkomatów.
Dotyczy to także przesyłek kurierskich - EXTRA24
!

Dane do przelewu:
FHU Katarzyna Krajewska
51 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0486029 [zasłonięte] 490901

               Przedmiot aukcji:

 Zakamarki marki Tkaczyk Paweł
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
AutorTkaczyk Paweł
OprawaMiękka
WydawcaHelion
ISBN978[zasłonięte][zasłonięte]46333
EAN978[zasłonięte][zasłonięte]46333
Ilosć stron216
Wymiary14.0x21.0cm
Data wydania2011
Cena tylko: 34,60

 

Ceny za wysyłkę różnią się w zależności od wagi pojedynczej książki. W przypadku zakupu większej ilości książek obowiązującym kosztem wysyłki jest ten najwyższy.

Promujemy bezpieczne zakupy: przy wyborze listu rejestrowanego nie dopłacasz do wysyłki. Dla listów nierejestrowanych wysyłka kosztuje plus 1zł za każdą kolejną książkę (dotyczy to także zamówień składanych na tej samej aukcji!)

W razie wątpliwości prosimy o kontakt!

Wszystkie przesyłki - oprócz paczkomatów InPost - nadajemy Pocztą Polską. Dotyczy to także przesyłki kurierskiej - paczka pocztowa 24express.

Stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.

Po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności

Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru

O braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu

Z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki