Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakamarki marki. Rzeczy, o których... [nowa] 24h

25-10-2014, 6:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26.30 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 4640267726
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 9    Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-10-2014 06:51:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Stroma 18a
01-100 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie".

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swój

Tkaczyk Paweł


Zero teoriiSama praktykaPolski autor w polskich realiachNajbardziej aktualna wiedzaMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:Silna markaStrategia komunikacji markiIdentyfikacja wizualnaNowy marketingCase studiesMarketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]46552
  • liczba stron: 1
  • okładka: plastikowa
  • wydawnictwo: Helion
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-11