Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zakamarki marki - P.Tkaczyk ~ AUDIOBOOK WAWA

16-10-2014, 11:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.79 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 4612774805
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-10-2014 11:48:06

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na wyłączne ryzyko Kupującego!

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK


89 1[zasłonięte]050 10 [zasłonięte]00[zasłonięte]60 8625
W tytule przelewu wpisz koniecznie swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Termin realizacji:
availability
Zakamarki marki - P.Tkaczyk    ~ AUDIOBOOK  WAWA

Wydawnictwo: Helion

Autor: Tkaczyk Paweł

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46552

Format: 140x208

Zawiera: MP3


Fragment "Zakamarki marki" - czyta Paweł Tkaczyk

  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies
  • Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


    Dla osób, które kupią książkę mamy prezent w postaci dodatkowego rozdziału!





    Patroni medialni: