Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAJĘCIA KOREKCYJNO - WYROWNAWCZE Ćwiczenia Terapia

14-07-2014, 19:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 4333901088
Miejscowość Touń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-07-2014 19:10:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl




KATEGORIE - kliknij i wybierz:


47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł





Ewa Zwolińska

Efektywność dydaktyczna zajęć korekcyjno-wyrównawczych

Data wydania: 2010
Okładka: miękka
Format B-5

stron: 247

Książka stanowi obszerne i pogłębione studium opracowanych programów oddziaływań korekcyjno-wyrównawczych, jakie prowadzone były u uczniów z pierwszych klas szkoły podstawowej. Zaprezentowany materiał jest cennym źródłem inspiracji i pomysłów, które mogą być wdrażane w życie w ośrodkach psychologiczno-pedagogicznych. Publikacja jest cenną pozycją na rynku wydawniczym, która uzupełnia wiedzę z pedagogiki i psychologii. Można mieć nadzieję, że przyczyni się także do lepszego zrozumienia i docenienia zajęć muzycznych w programach oddziaływań wyrównawczych.

SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1
SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ KSZTAŁCENIA W PROCESIE EDUKACJI
Wprowadzenie
1.1. Skuteczność i efektywność kształcenia w literaturze przedmiotu
1.2. Pomiar osiągnięć dydaktycznych
1.3. Znaczenie oddziaływań wychowawczych dla pomiaru
osiągnięć dydaktycznych

Rozdział 2
PROBLEMATYKA DYSLEKSJI ROZWOJOWEJ
W ŚWIETLE LITERATURY
Wprowadzenie
2.1. Proces czytania i pisania
2.2. Podstawowe warunki rozpoczynania nauki czytania i pisania
2.3. Przyczyny trudności w nauce czytania i pisania
2.4. Terminologia trudności w nauce czytania i pisania
2.5. Definicja dysleksji rozwojowej
2.6. Koncepcje etiologiczne dysleksji rozwojowej
2.7. Diagnoza dysleksji rozwojowej
2.8. Terapia dysleksji rozwojowej
2.9. Profilaktyka dysleksji rozwojowej
___________________________________________________
Rozdział 3
TEORETYCZNE PODSTAWY BADAŃ WŁASNYCH
Wprowadzenie
3.1. Cele badań
3.2. Problemy i hipotezy robocze
3.3. Zmienne i wskaźniki
3.4. Metody badawcze
3.5. Techniki i narzędzia badawcze
3.6. Organizacja i przebieg badań
3.7. Charakterystyka terenu badań i badanych grup

Rozdział 4
PROGRAM ODDZIAŁYWAŃ KOREKCYJNO-
-WYRÓWNAWCZYCH W BADANIACH WŁASNYCH
Wprowadzenie
4.1. Ćwiczenia rozwijające funkcje wzrokowe
4.2. Ćwiczenia rozwijające funkcje słuchowe
4.3. Ćwiczenia rozwijające sprawność ruchową

Rozdział 5
POMIAR EFEKTÓW POSTĘPOWANIA
KOREKCYJNO-WYRÓWNAWCZEGO
Wprowadzenie
5.1. Wpływ wysiłku nauczającego (C) na poziom wykonywanych przez dzieci zadań
5.2. Pomiar wysiłku dziecka (A)
5.3. Motywowanie i wzmacnianie aktywności dzieci
5.4. Przedmiot oceny - jednostki i grupy
5.5. Sposób rejestrowania danych
5.6. Sposób prezentacji wyników postępowania korekcyjno-wyrównawczego
5.6.1. Kontrola i ocena czasu (T) zużytego w postępowaniu korekcyjno-wyrównawczym
5.6.2. Granice pomiaru zmiennych (A) i (C) w postępowaniu korekcyjno-wyrównawczym
5.6.3. Prezentacja wyników


Rozdział 6
ANALIZA WYNIKÓW NAUCZANIA SKUTECZNOŚCI ODDZIAŁYWANIA KOREKCYJNO-WYRÓWNAWCZEGO NA DEFICYTY ROZWOJOWE DZIECI SZEŚCIOLETNICH
Wprowadzenie

6.1. Analiza wyników badania skuteczności oddziaływania
korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki
6.1.1. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie analizatora wzrokowego
6.1.2. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie analizatora słuchu
6.1.3. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie sfery ruchowej
6.2. Analiza wyników badania skuteczności oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką
6.2.1. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką w zakresie analizatora wzrokowego
6.2.2. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką w zakresie analizatora słuchowego
6.2.3. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką w zakresie sfery ruchowej
6.3. Analiza wyników badania efektywności oddziaływania metod korekcyjno-wyrównawczych z muzyką i bez muzyki
6.3.1. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno- -wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania bez muzyki w zakresie analizatora wzrokowego
6.3.2. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno- -wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania bez muzyki w zakresie analizatora słuchowego
6.3.3. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie sfery ruchowej
______________________________________________________________________
Rozdział 7 151
POMIAR I WARTOŚCIOWANIE OSIĄGNIĘĆ W EDUKACJI
Wprowadzenie
7.1. Potrzeba zbliżania się do skuteczności i efektywności dydaktycznej
7.2. Podstawowe składniki zachowań w procesie dydaktycznym
7.2.1. Wyniki uczenia się
7.2.2. Warunki nauczania i uczenia się
7.2.3. Możliwości zastosowania formuły i przyszłe badania

Rozdział 8

WARTOŚĆ MUZYKI W PROCESIE EDUKACJI
Wprowadzenie
8.1. Niektóre aspekty oddziaływania muzyki na ludzi
8.2. Podstawa rozwoju muzycznego - słuchanie muzyki
8.3. Podstawy nabywania świadomości muzycznej
8.4. Rozwijanie umiejętności muzycznych
8.5. Rozwijanie sprawności muzycznych

ZAMIAST ZAKOŃCZENIA
179
BIBLIOGRAFIA
ANEKSY
SPIS RYSUNKÓW, TABEL I ANEKSÓW
INDEKS OSÓB
SUMMARY


[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]