Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zajęcia korekcyjne z dzieckiem ćwiczenia logopedia

26-06-2012, 21:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403478036
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 21:48:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:









47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł












PRACA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA
Z DZIEĆMI Z TRUDNOŚCIAMI W PISANIU
I CZYTANIU

Helena Skibińska


2001 rok
stron 154

________________________________________________________________________________
POZYCJA ZAWIERA CIEKAWE KONSPEKTY ĆWICZEŃ I ZAJĘĆ

SPIS TREŚCI

Uwagi wstępne.....................................................5

1. PERCEPCJA SŁUCHOWA.........................................10

1.1. Rola funkcji słuchowej w czynnościach czytania i pisania...........10
1.2. Zaburzenia percepcji słuchowej, ich objawy oraz konsekwencje .....12
1.3. Metody badania poziomu percepcji słuchowej ...................15
1.4. Ćwiczenia doskonalące analizę i syntezę słuchową............... 20
1.4.1. Ćwiczenia na materiale bezliterowym...................21
1.4.2. Ćwiczenia na materiale literowym......................23

2. PERCEPCJA WZROKOWA........................................ 46

2.1. Rola funkcji wzrokowej w czynnościach czytania i pisania..........46
2.2. Zaburzenia percepcji wzrokowej oraz orientacji przestrzennej
i ich objawy...............................................48
2.3. Metody badania percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej ......52
2.4. Ćwiczenia doskonalące analizę i syntezę wzrokową oraz orientację przestrzenną ..............................................63
2.4.1. Ćwiczenia na materiale bezliterowym...................64
2.4.2. Ćwiczenia na materiale literowym ......................82

3. SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA.....................................92

3.1. Motoryka ogólna i manualna jako czynnik gotowości dziecka
do nauki szkolnej ..........................................92
3.2. Zaburzenia i opóźnienia rozwoju ruchowego i ich objawy...........96
3.3. Metody badania motoryki ...................................101
3.4. Lateralizacja, jej rodzaje jako ważny czynnik rozwoju
ruchowego dziecka.......................................115
3.5. Zaburzenia procesu lateralizacji jako przyczyna trudności i niepowodzeń w nauce ................................................117
3.6. Metody badania lateralizacji .................................121
3.7. Przykładowe ćwiczenia dla dzieci o opóźnionym rozwoju ruchowym . 124
3.7.1. Ćwiczenia usprawniające motorykę ogólną ..............125
3.7.2. Ćwiczenia kształcące zaburzoną sprawność manualną ___129

4. PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH
........................;.... 131

4.1. Ćwiczenia usprawniające wszystkie funkcje
(na materiale bezliterowym) .................................131
4.2. Rozróżnianie samogłosek. Podstawianie spółgłosek do stałej samogłoski ............................___135
4.3. Głoski dźwięczne i utrata dźwięczności. Różnicowanie głosek „b" i „p" .. 141

BIBLIOGRAFIA...................................................148
ANEKSY........................................................151