Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAG: THE NUMBER ONE STRATEGY OF ... Marty Neumeier

25-10-2014, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642609442
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 20:06:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66915, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32489, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22349, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14267, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94311, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66915, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32489, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22349, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14267, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94311

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Zag: The Number One Strategy of High-performance Brands

ZAG: THE NUMBER ONE STRATEGY OF ... Marty Neumeier

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marty Neumeier
Language: English
Publisher: Peachpit Press
Publication Date: 20 Sep 2006
Dimensions: 13.4 x 1.4 x 20.4 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: ACB14B6770

 

 

''When everybody zigs, zag,'' says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear ''whiteboard overview'' style of the author's first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough--today companies need ''radical differentiation'' to create lasting value for their shareholders and customers. In an entertaining 3-hour read you'll learn: - why me-too brands are doomed to fail - how to ''read'' customer feedback on new products and messages - the 17 steps for designing ''difference'' into your brand - how to turn your brand's ''onliness'' into a ''trueline'' to drive synergy - the secrets of naming products, services, and companies - the four deadly dangers faced by brand portfolios - how to ''stretch'' your brand without breaking it - how to succeed at all three stages of the competition cycle From the back cover: In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is no longer a winning strategy.Today you have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. The new rule? When everybody zigs, zag. In his first book, THE BRAND GAP, Neumeier showed companies how to bridge the distance between business strategy and design. In ZAG, he illustrates the number-one strategy of high-performance brands--radical differentiation. ZAG is an AIGA Design Press book, published under Peachpit's New Riders imprint in partnership with AIGA. For a quick peek inside ZAG, go to www.zagbook.com.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

 THE DESIGNFUL COMPANY Marty Neumeier

 THE BRAND GAP Marty Neumeier