Witam,
sprzedam moją unikalną Yamahę YZF-R1 2009 rok po lifcie na 2013 (sprzęt jest doskonale znany użytkownikom r1-forum.pl jako „Projekt Rn22”).
Znawcom sportowych motocykli nie trzeba chyba pisać wiele o tym modelu (dla przypomnienia i w skrócie m.in. Super Sport i MCN's bike of the year 2009, best superbike 2010, zwycięzca 2010 BSB- Leon Camier, 2011 BSB- Tommy Hill, WSB -Ben Spies). Nieznającym się na Rn22 natomiast polecam chociażby polskojęzyczne artykuły:
http://www.scigacz.pl/Yamaha,R1,2009,ciagle,na,topie,7891.html
lub
http://motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/yamaha-r1-na-beczce-prochu,art39.html
i krótkie wrażenia z jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=0FbTHF5k8qE
Motocykl mam 4 lata ( sezon 2012 wypadł całkowicie ze względu na 2 operacje kolana, pamiątka po mojej poprzedniej rn19 ). R1ka cały czas jest na moich angielskich numerach - zrobione tłumaczenia, badania techniczne do 04.04.2015, OC do 14.04.2015. Koszt zarejestrowania w Polsce to niecałe 370zl , tj. 165zl Urząd Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja, żadnych 2% skarbówki ani faktur VAT (motocykl prywatny). WAŻNE: to jest wersja Europejska o pełnej mocy a nie skastrowana do 145KM Yamaha R1 z USA (pytajcie o wykresy z hamowni, to nie żart).
Z wyposażenia jakie dorzucam do r1 (MOTOCYKL KUPIŁEM W ORYGINALE w 2010 bez dodatków): - nakładka airboxa – custom made (kolorystycznie bardziej pasuje do nowszego wyglądu), - boczne owiewki z rocznika 2010 (góra i dół),
- przednia owiewka i lampa od nowszego modelu 2013 (nowe, patrz niżej) - niebieski korek wlewu oleju Lightech, - śruby Dzus fasteners/ślimaki do szybkiego zdejmowania owiewek, - oryginalny tankpad Yamaha GYTR, - cały pełny komplet crashpadów (oryginalne boczne YEC + dolne sprzęgłowe + przednia oś), - rolki Microna pod tylny stojak, - tylna nakładka Yamaha (oryginał) zamiast siedzenia pasażera, - antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera (+ siedzenie), - lepsze żarówki w lampach (Osram Night Racer Plus), - Graves smog block offs (+ oryginalny zdemontowany AIS), - regulatory napięcia wstępnego sprężyn Pazzo Racing, - niebieskie stalowe przewody HEL (przód/tył), - sportowa szyba Fabbri z garbem, - przednia zębatka Sunstar 16T, - tylna złota zębatka Supersprox 47T (plus większa AFAM 49T i oryginalna jak znajdę), - tuningowe sprężyny Barnett w sprzęgle + Graves Clutch Kit (fabryczne sprzęgło w RN22 to pomyłka), - tylne ledowe kierunkowskazy Yamaha GYTR (oryginał), - przednie ledowe kierunkowskazy Greggs, - elektroniczny przerywacz CustomLed,
- osłona chłodnicy R&G, - mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G, - profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tłumiki oryginalne), - filtr powietrza K&N (świeżo po serwisie + oryginalny filtr powietrza gratisl), - nalepki 3D firmy MOTOGRAFIX na całym moto dla ożywienia kolorów, - nalepki carbonowe na wlewie paliwa + górna polska, - gniazdo zasilania do nawigacji i telefonu, - oczywiście odblokowane ECU z dopracowana mapa paliwa /zielony wykres/ itd - bezcenne - jeśli ktoś chce mogę dodatkowo uruchomić quickshifter.
To jest jeden z moich porównawczych wykresów z hamowni jako dowód że nie wciskam bajek - moc i moment obrotowy podane niżej są wartościami pomiarowymi NA TYLNYM KOLE (na silniku jest ok 200KM). Wykres niebieski - goła europejska rn22 (pomiar zrobiony zanim zacząłem modyfikacje):
Suma powyższych dodatków jakie zamontowałem w r1 wynosi ok 9000zl + całkowicie nowy przód po lifcie na AD 2013 który wymieniłem dają w sumie ponad 12 000 zl TYLKO w tym co wyżej. Ceny możecie sobie posprawdzać w necie - specjalnie podałem nazwy producentów dla tych którzy myślą że tuningowe części kupuje się za grosze bądź znajduje na śmietniku. Podsumowując myślę że bardziej doinwestowanej i zadbanej RN22 w Polsce nie znajdziesz (jak znajdziesz, to daj mi znać - z chęcią obejrzę).
Pełny układ Akrapovica, zawieszenie Ohlins'a przód/tył, Bazzaza z kontrolą trakcji i koła Marchesini z tarczami Braking'a, kierownice i sety Gillesa oraz kilka innych tuningowych dodatkow które instalowałem za grube tysiące zł posprzedawałem (za granicą). Dla sokolich oczu odpowiem na nurtujące pytanie z góry - oryginalne szare felgi wymieniłem na czarne z czerwonymi paskami pod koniec 2011 (bardziej mi się podobają i mniej brudzą, dodatkowo wymienione nowe łożyska i uszczelniacze) oraz na początku 2013 założyłem nowa przednią owiewkę i lampę z modelu 2013 który wizualnie bardziej mi pasuje (części NOWE z salonu, żadne lepione używki itp. itd) - w Polsce komplecik taki kosztuje ok 6000zl. Natomiast starą lampę, czachę i oryginalne boki AD2009 w stanie idealnym sprzedałem na Allegro i poszły jak woda - mam zdjęcia. Tak wyglądała moja R1 jeszcze 3 miesiące temu:
Przebieg aktualny 18256km -oryginalny, przez 4 lata przejechałem jak widać niewiele ale mam jeszcze inne środki transportu. Z minusów (te ma każde używane moto) powoli kończy się tylna opona - w ubiegłym sezonie założyłem komplet nowych Dunlop Qualifier 2 - dwuskładnikowe - i powoli przydałby się nowy akumulator (nadal siedzi 5cio letni oryginał). Yamaha ma też jakieś drobne rysy na wahaczu i 2 małe wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie których nawet nie robię (pamiątki po starej babie która w 2011 wlazła mi pod kola - mam dokumentację z Policji i Prokuratury). Klocki, tarcze, łańcuch - wszystko oryginalne i w stanie bdb, przednia opona OK, silnik chodzi jak zegarek, sprzęgło jeszcze lepiej, technicznie i wizualnie r1 w stanie BDB+ (nowe są w salonie). Motocykl jeżdżony po ulicach a nie katowany na torze, czasem jakaś dalsza turystyczna traska, nigdy nie był malowany ani kombinowany, wszystkie owiewki są oryginalne! Olej od nowości - Motul 300v 10w40 z filtrem K&N, płyny chłodniczy i hamulcowy RBF 660 wymieniałem pod koniec ubiegłego sezonu kiedy zawsze robię serwis zamiast wiosną stać w kolejkach. Z dodatków dorzucam nowy filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnych klocków hamulcowych (przód/tył) plus oczywiście pełną dokumentację, oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony) oraz jeszcze kilka innych tuningowych gratisów jako niespodziankę. Na oględziny motocykla zapraszam w tygodniu bądź w sobotę do serwisu ASO Yamaha / Gres Białystok/ lub przez dowolnego mechanika czy "speca" jakiego ze sobą zabierzecie na oględziny. Yamaha oczywiście jest po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrządu - udokumentowane w w/w ASO. Transport mogę załatwić po kosztach paliwa jeśli kupujący nie będzie chciał wracać motocyklem, natomiast jeśli będzie słoneczna pogoda mogę odstawić sprzęt pod dom czy na oględziny w Waszym ulubionym i zaufanym serwisie gdziekolwiek w Polsce /byle mechanik był dobry i doświadczony/. Szczegółowe zdjęcia motocykla lub wybranych elementów mogę przesłać na email. Co do stanu technicznego i wizualnego sami doskonale wiecie jakie "bezwypadkowe igły" krążą po Naszym pięknym kraju więc nie muszę tego komentować. Daruj sobie stracony czas, nerwy, kasę wydaną na wycieczki po Polsce żeby obejrzeć kolejnego trupa i przyjedź do mnie po zadbaną, dobrze wyposażoną Rn22 w rozsądnej cenie. Dla niedowiarków na motocykl daję gwarancję i jestem pewny że nowy właściciel będzie bardzo z r1 zadowolony jak każdy z ludzi, którzy kupowali ode mnie moje ex-motocykle.
Dodatkowo zdecydowanemu kupującemu dorzucam oryginalną kurtkę Yamaha YZF-Series w kolorze R1 (koszt w ASO ok. 1000zl).
Cena 33 000 zł
Powód sprzedaży – po 4 latach w siodle rn22 czas na zmiany i mam już następny nowy motocykl w garażu.
Kupujesz pewną r1 od doświadczonego motocyklisty z pasją.
Więcej informacji pod nr tel. 501[zasłonięte] 074
(w godz. 9-21, nie odpisuję na smsy), zdjęcia na email.
Za oferty typu „dam 30 i zabieram” tudzież mój zmarnowany czas – dziękuję z góry i życzę szczęścia w dalszych poszukiwaniach dobrej i wycackanej rn22, zwłaszcza nad Wisłą.
Znam się na motocyklach bdb i wiem co mówię :)
Zapraszam na moje pozostałe aukcje (sprzedaję też kurtkę, buty Alpinestars, kaski Shoei i kilka zapasowych czy tuningowych części które jeszcze mam do rn22).
gsxr 1000 750 zx10r zx10 cbr 1000rr bmw1000rr rn19 suzuki kawasaki honda panigale rc8