Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Czas dostawy
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. Przed dokonaniem zakupów proszę o zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie
" o mnie"
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
Menu End
ZADANIA TEKSTOWE W KSZTAŁCENIU ZINTEGROWANYM
Autor/autorzy:
Krystyna Wojciechowska
NOWIK
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Format: 20.0x29.0cm
Ilość stron: 136
Ciężar: 0,356 kg + OPAKOWANIE
Opis:
Zadania tekstowe są podstawą kształcenia matematycznego. Bez umiejętności rozwiązywania ich, nie można mówić o skutecznym uczeniu się matematyki. Dla małego dziecka zadanie tekstowe jest strukturą obcą, wymyśloną przez dorosłego. Poznanie jej wymaga przełożenia tego, co bliskie i naturalne, związane z dotychczasowymi doświadczeniami i przeżyciami na język matematyki.
Często zadajemy jednak pytanie: Dlaczego uczniowie nie potrafią rozwiązywać zadań tekstowych?
Odpowiedź jest dość prosta: Bo nie nauczono ich metod rozwiązywania zadań, tylko rozwiązywano z nimi konkretne zadania, często tylko typowe.
Krystyna Wojciechowska, matematyczka i doświadczona nauczycielka klas początkowych, chce pomóc nauczycielom i rodzicom uczniów klas najmłodszych w trudnej sztuce kształcenia umiejętności rozwiązywania zadań. i proponuje zdobywanie umiejętności podzielić na trzy etapy:
Etap I. Zamiana sytuacji spotykanych w życiu na zadania tekstowe.
Etap II. Rozwiązywanie, układanie i przekształcanie zadań tekstowych prostych.
Etap III. Budowanie, rozwiązywanie i przekształcanie zadań tekstowych złożonych.
Książka zawiera część metodyczną pokazującą, jak można krok po kroku kształtować umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Uzupełnieniem tej części są starannie opracowane zestawy kart pracy do każdego etapu.
Zastosowanie propozycji Autorki niewątpliwie przyczyni się do zdobycia przez uczniów klas najmłodszych umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych. Może być również wykorzystana już w przedszkolu, a także w ramach pracy zespołów wyrównawczych w klasach starszych szkoły podstawowej.