Przedmiotem aukcji jest :
Dlaczego warto u nas kupić zacisk:
- każdy zacisk ma wymienione wszystkie części które są zużyte – nie ma dzielenia na lepsze gorsze, co stosuje konkurencja.
- zacisk dobrze naprawiony i spasowany ze strzemionem szybko „odbija „ nie powoduje przedwczesnego zużywania klocków, przegrzewania tarcz hamulcowych, co w konsekwencji powoduje zwiększone zużycie paliwa i niejednokrotnie widzimy jak klienci szukają w układzie zasilania problemu ze zbyt dużym spalaniem.
- na każdym zacisku jest nadany nr seryjny, co daje pełną kontrolę nad procesem produkcji
- zestawy które używamy są najwyższej jakości, niejednokrotnie Oryginalne
- nie zakładamy chińskich zestawów, które gwarantują tylko niską cenę
- pęknięcie taniej „gumki” powoduje szybkie zatarcie zacisku i zablokowanie koła podczas jazdy
- zaciski które mają czujniki elektroniczne są ustawione zgodnie z parametrami producenta. Mamy do tego tester . Czego nie oferuje większość konkurencji.
- naprawiamy zaciski od 10 lat
- zaciski bardziej skomplikowane typu Perrot , Wabco x2 , Meritor , nie stanowią dla nas problemu bo już dawno proces produkcji został dopracowany
- zaciski hydrauliczne typu Girling , Lucas , Brembo – mają zawsze tulejowaną część ręcznego, co gwarantuje długą żywotność przeciw wyciekom płynu z ręcznego.
- nie skupiamy się na idealnym położeniu farby na zacisku
Drogi kliencie, jeżeli przeczytałeś to wszystko to czy nadal stać Cię na tani zacisk ?
ZACISK HAMULCOWY MERCEDES ATEGO/AXOR LEWY 19" KOŁA 19.5" CZUJNIK NA 3 PRZEWODY
nr katalogowy SN6550
nr handlowy SN6568
CZĘŚĆ JEST NOWA ZA ZDANIEM STAREJ.
Zaciski, które posiadamy w ofercie są po pełnej regeneracji prowadnic jak i mechanizmu grzechotkowego.
W 95% sprzedajemy zaciski ze strzemionem, ponieważ klient unika błędu montażu strzemiona do zacisku, a to powoduje częste rozszczelnianie prowadnic i złe ustawienie sworzni, zapobiega to zacinaniu się zacisku.
W naszej firmie na każdą regenerowaną część nadajemy numer seryjny pod którym zapisane jest kto naprawił, kiedy, na jakich częściach i kto dokonał kontroli. Taki system produkcji daje wysoką jakość regenerowanych części.
Warunkiem transakcji jest odesłanie starej, nie uszkodzonej mechanicznie części. Kryteria oceny rdzenia pokazane są na naszej stronie internetowej.
Zamówienia złożone do 16.00 będą realizowane tego samego dnia, dostawa następnego dnia kurierem.
Przed zalicytowaniem proszę na każdej aukcji otwierać zakładkę pod zdjęciem „ Dostawa i Płatność „ .
Są tam umieszczone informacje możliwości lub nie wysyłki za pobraniem, możliwości lub nie wystawienia F. Vat , jak również zgody wysyłki za granicę.
Specjalizujemy się w naprawie i regeneracji czesci do
samochodow ciezarowych naczep autobusow.
Posiadamy w swojej ofercie pelna game czesci dostepnych na innych
aukcjach do Man Mercedes Volvo Scania Daf Iveco Renault m in :
Zacisk hamulcowy , ad blue adblue adblu , stabilizator , pompa wspomagania ,
wentylator śmigło visco , wisko wiskoza , Centralne smarowanie , pompa wody ,
sprężarka klimatyzacji , zawory pneumatyczne , zawór , siłownik sprzęgła ,
wysprzeglik , siłownik hamulcowy , sierżant , drążek reakcyjny , tuleja tuleje tulejki zawieszenia , zawieszenie kabiny , amortyzator , drążek kierowniczy , kolumna kierownicza , siodło , silentblock , silniczek potencjometr pedału gazu ,
recyrkulator spalin, modina modine grzechotka , ramię rozpieraka ,
grzałka osuszacza , pilot sterowania poduszek , samoregulacja , przekładnia ,
pompa pompka podnoszenia kabiny , siłownik podnoszenia kabiny , alternator , rozrusznik , silnik nawiewu , zawór ogrzewania , silnik wycieraczek ,
końcówka drążka kierowniczego , kierownicza , drążek zmiany biegów ,
łapka łapa sprzęgła , elektrozawór pneumatyczny ,
pompa pompka sprzęgła, kaseta joystick zegary
KONTAKT:
22 [zasłonięte] 44
[zasłonięte]@tender.pl
515 [zasłonięte] 794
|