Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZACISK ELEKTRYCZNY HAMULCA RĘCZNEGO PASSAT B6

07-11-2014, 15:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 235 zł     
Użytkownik tech-labs
numer aukcji: 4732852308
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 88   
Koniec: 07-11-2014 15:32:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TECH-LABS
Kontakt:
Joanna Skoczylas
E: [zasłonięte]@tech-labs.pl
M: +48 [zasłonięte] 343 238

Adres korespondencyjny
(naprawa wysyłkowa):

TECH-LABS
Jórskiego 5/7
03-584 Warszawa

Adres serwisu
(naprawa osobista po umówieniu):

TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice
NIP: 118[zasłonięte]167-21
Przedmiotem aukcji jest usługa profesjonalnej regeneracji elektrycznego hamulca postojowego.

Na wykonaną usługę dajemy 12 miesięcy gwarancji.

(skupujemy także uszkodzone silniczki - prosimy o kontakt)

Jako jedyni w Polsce regenerujemy hamulce do wszystkich modeli grupy VAG, w tym:
  • Bentley Continental
  • Audi A8, A6, A5, A4, Q5
    Nr części: 4E[zasłonięte]09982A (4E0 998 281A), 4E[zasłonięte]09982B (4E0 998 281B) i inne
  • Volkswagen Phaeton, Passat
    Nr części: 3C[zasłonięte]09982B (3C0 998 281B), 3C[zasłonięte]06154E (3C0 615 404E), TRW 32[zasłonięte]208 i inne
  • oraz inne analogiczne konstrukcje TRW, np. Lancia Thesis

Typowe objawy
  • brak możliwości zaciągnięcia lub zwolnienia hamulca ręcznego
  • pęknięta obudowa
  • migające kontrolki
  • irytujące dźwięki w kabinie

Co obejmuje naprawa?
  • regenerację lub wymianę elementów elektrycznych
  • wymianę lub naprawę elementów elektronicznych (czujnik Halla - jeśli występuje)
  • naprawę lub wymianę elementów mechanicznych
  • zespawanie pękniętej obudowy
  • zabezpieczenie obudowy przed ponownym rozszczelnieniem
  • 12 miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów
  • drukowaną szczegółową instrukcję montażu

Dlaczego regeneracja, a nie nowy?
  • Cena nowego silniczka waha się w granicach 1[zasłonięte]200-30 zł w zależności od marki i modelu.
  • Kupowanie silniczków używanych mija się z celem, bo w 95% są uszkodzone tak samo albo bardziej niż te, które Państwo posiadacie.
  • Jedyna rozsądna opcja to regeneracja, która stanowi dużo tańszą alternatywę.
  • Regeneracja daje gwarancję, że silniczek będzie pasował do Państwa samochodu - nie ma ryzyka uszkodzenia modułów elektronicznych ani kupienia niepasującej częsci.
  • Przy okazji regeneracji usuwamy także część wad projektowych, dzięki czemu trwałość może być nawet lepsza niż w przypadku nowych.

Jak naprawić?
  • umówić się na wymianę w naszym serwisie w Starych Babicach k/Warszawy
albo
  • odkręcić dwie śruby - klucz TORX T30 »
  • odłączyć kostkę elektryczną
  • wysłać do nas paczką lub kurierem
    na adres korespondencyjny podany powyżej
  • do paczki dołączyć swój adres zwrotny oraz numer telefonu kontaktowego
  • dołączyć dane do faktury - jeśli potrzebna
  • po odebraniu zregenerowanej części, zainstalować silniczek w samochodzie zgodnie z otrzymaną od nas instrukcją

Najczęściej zadawane pytania...
  • Ile trwa naprawa?
    Zregenerowaną część odsyłamy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu przesyłki
  • Kiedy i jak się płaci?
    Wysyłamy przesyłką pobraniową, zatem płaci się przy odbiorze. Wyjątkiem są przesyłki zagraniczne, kiedy wymagany jest wcześniejszy przelew.
  • Czy po wyjęciu silniczka można jeździć?
    Tak, należy jedynie zabezpieczyć kostkę elektryczną (np. przypiąć opaską) aby się nie uszkodziła.
W przypadku innych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny.