Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZACHOWANIE KONSUMENTA

28-01-2012, 2:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik GDowgielewicz
numer aukcji: 2023201870
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 26-01-2012 22:26:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje
| Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

Witam serdecznie

i zapraszam do zapoznania się

z ofertą dotyczącą książki:  

 

 

 Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie


 

Autorzy: M. Lambkin, G. Foxal, F. Van Raaij i B. Heilbrunn

Wydawnictwo: PWN

Stron: 502

Stan: dobry+




 



ZACHOWANIE KONSUMENTA

 

 

O książce


Celem niniejszego zbioru tekstów jest dokonanie reprezentatywnego przeglądu badań nad zachowaniem konsumenta, jakie prowadzono w Europie w ciągu ostatnich dwudziestu lat. Pierwszeństwo przyznano tym artykułom, które wniosły istotny wkład w już istniejącą wiedzę bądź mają szansę wpływać na kierunek jej rozwoju w przyszłości, a zarazem podsumowują i rozwijają konkretny obszar tematyczny. Starano się też, aby artykuły wyróżniały się jasnością i zrozumiałością wykładu. Bardzo istotne znaczenie ma również fakt, że większość artykułów, mimo silnego ich osadzenia w teorii i metodyce badań, odpowiada na pytanie: co oznaczają formułowane uogólnienia dla procesu decyzyjnego biznesu w obszarze strategicznego marketingu?

Aby pomóc czytelnikowi przejść przez rozmaite etapy, książkę podzielono na cztery części. Część I wprowadza podstawowe pojęcia i teorie odgrywające istotną rolę w badaniach nad konsumpcją. Część II omawia konsumenta jako jednostkę i bada główne aspekty istotne przy podejmowaniu wszelkich decyzji o zakupie. Część III poświęcona została interakcjom społecznym, które mogą wpływać na dokonywanie wyboru przez konsumenta. Ujęcie takie, odpowiadające większości koncepcji zachowania konsumenta, byłoby niepełne, gdyby nie uwzględniono różnych poglądów na konsumpcję. Część IV przedstawia więc takie dziedziny, jak psychologia ekonomiczna, semiotyka, postmodernizm itp.

 

 


Zapraszam również na moje pozostałe aukcje.

 

Błyskawiczna wysyłka


Towar wysyłany jest niezwłocznie po wpłynięciu zapłaty. W razie zwłoki, kupującemu zwracana jest połowa ceny zakupu towaru. Szczegóły na stronie ,,O mnie''.

 


Prawo do zwrotu towaru


Kupując na moich aukcjach niczym nie ryzykujesz. Jeśli uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania - na koszt własny lub sprzedawcy. Szczegóły na stronie ,,O mnie''.

Kontakt


Tel. 518-[zasłonięte]-699

GG: 36[zasłonięte]779

Skype: leon_allegro
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji i zdjęć zabronione.