|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Zachowania polityczne t.1 + 2
Russell, Klingemann
Zachowania polityczne
t.1 (oryginalnie: Oxford Handbook of Political
Behavior) Redakcja: Dalton Russell J., Klingemann
Hans-Dieter
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Naukowe PWN Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 520
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
ISBN: [zasłonięte]978-83-16314-3
Zachowania polityczne tom 2 (oryginalnie: Oxford
Handbook of Political Behavior) Dalton Russell J., Klingemann
Hans-Dieter
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN:
[zasłonięte]978-83-16315-0 Tłumaczenie: Tomasz Płudowski i
in. Format: 16.5x23.5cm Liczba stron:
568 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2010
r.
Opis: Praca
przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem
profesorów Daltona i Klingemanna – uznanych autorytetów w tej
dziedzinie. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie
rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Obejmuje
tematykę zachowań wyborczych, kampanii politycznych, wpływu opinii
publicznej, partycypacji politycznej, modernizacji i zmiany
społecznej, edukacji politycznej i wartości politycznych oraz
zagadnienia metodologiczne.
Autorzy tekstów: Christopher J.
Anderson, André Blais, Jean Blondel, Philip E. Converse, John
Curtice, Kevin Deegan-Krause, Jan W. van Deth, Yilmaz Esmer, Dieter
Fuchs, James L. Gibson, Loek Halman, Anthony Heath, Sören Holmberg,
Ursula Hoffman-Lange, Ronald Inglehart, M. Kent Jennings, Max Kaase,
Miki Caul Kittilson, Ruud Koopmans, Oddbjorn Knutsen, James H.
Kuklinski, Steffan Kumlin, Matthew S. Levendusky, Michael S.
Lewis-Beck, Ian McAllister, Peter Mair, Ferdinand Müller-Rommel,
Diana C. Mutz, Kenneth Newton, Mark Peffley, Buddy Peyton, Robert
Rohrschneider, Richard Rose, Dieter Rucht, Holli A. Semetko, Doh
Chull Shin, Paul M. Sniderman, Mary Stegmaier, Christian Welzel,
Thorleif Pettersson, Susan E. Scarrow, Stuart N. Soroka, James
Stimson, Dietlind Stolle, Jacques Thomassen, Bernhard Wessels,
Christopher Wlezien, Edmund Wnuk-Lipiński.
Mimo że publikacja ta została
wydana w 2007 roku stała się już powszechnie obowiązującą lekturą na
zachodnich uczelniach z takich przedmiotów jak np.: psychologia
polityczna, socjologia polityki, polityczna partycypacja, wybory,
zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk
społecznych, polityka społeczna i wielu innych. (fragment
recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Arkadiusza
Żukowskiego)
Dawniej politycy mogli jedynie
próbować odgadnąć publiczne nastroje, obecnie dysponują bogatymi
danymi pochodzącymi z licznych sondaży. Kampanie były
idiosynkratycznymi procesami, w których menadżerowie opierali się na
szczątkowych informacjach. Obecnie dysponują rzetelną wiedzą o tym,
jak obywatele myślą i działają. Można podejrzewać, że kampania
prowadzona w stylu lat 50. nie mogłaby w żaden sposób konkurować ze
współczesną, wykorzystującą te nowe zasoby wiedzy. (z
tekstu)
|
|