Tytuł
Zachowania nabywców
Autor
Lechosław Garbarski
Opis
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN 83-[zasłonięte]-1333-6
Warszawa 2001, wyd. 2, format 145 x205, objętość 184 str., oprawa miękka
Autor przedstawia w książce elementarną wiedzę o nabywcach, zwracając szczególną uwagę na uwarunkowania ich postępowania, różnice istniejące między poszczególnymi grupami nabywców oraz na rodzaje podejmowanych decyzji zakupu. Wskazuje zatem praktykom gospodarczym, co należy czynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców, gdyż informacje na ten temat są punktem odniesienia wszelkich działań marketingowych.
Część 1. Marketing zaczyna się od Konsumenta
Wyzwania marketingowe
Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów
Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów
Potrzeby i motywacje
Ryzyko konsumentów w zakupach
Część 2. Decyzje nabywców
Anatomia decyzji zakupów
Zakup nowego produktu
Przedsiębiorstwo o instytucja jako nabywca
Część 3. Marketingowe konsewkwencje zachowań nabywców
Analiza możliwości i zagrożeń działania
Segmentacja rynku
Wybór sposobu działania na rynku
Plasowanie
Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix
Słowniczek uzytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.
NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!