Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingow

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716043
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:23:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 368
Format: B5
Rok wydania: 2002
Oprawa: miękka, klejona


Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

Krystyna Mazurek-Łopacińska

W książce Autorka omawia marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców oraz przedstawia relacje przedsiębiorstwo-nabywca, będące podstawą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentuje także pojęcie satysfakcji nabywców, metody kształtowania oraz pomiaru o ceny tej satysfakcji. W ostatnim rozdziale prezentuje działania marketingowe polskich przedsiębiorstw, nastawione na nabywcę.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1
Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych

1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów
1.2. Cechy nowego konsumenta
1.3. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji
1.4. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe

Rozdział 2
Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców

2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy
2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań
2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy
2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców
2.5. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji
2.6. Reakcje konsumentów na działania promocyjne

Rozdział 3
Konsument w centrum strategii marketingowej

3.1. Podział rynku na segmenty
3.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł
3.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu
3.4. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta
3.5. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa
3.6. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem

Rozdział 4
Relacje z klientem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem

4.1. Założenia marketingu relacyjnego
4.2. Relacje przedsiębiorstwa z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi
4.3. Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia
4.4. Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem
4.5. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa

Rozdział 5
Kształtowanie satysfakcji klienta

5.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta
5.2. Sposoby kształtowania satysfakcji klienta
5.3. Bazy danych o klientach
5.4. Stosowanie form komunikacji online
5.5. Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie
5.6. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów
5.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Literatura