ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM
Dobiegała-Korona Barbara red.
Wydawnictwo: Almamer
ISBN:[zasłonięte]978-83197-94-3
Format: 17,0x24,0 cm
Liczba stron: 446
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: polski
Rozwój turystyki, budowa rynku usług turystycznych, zachowania nabywców instytucjonalnych na tym rynku i konsumentów - to zagadnienia nie tylko ważne dla literatury, ale decydujące o bogaceniu się kraju, o jego nowoczesności, o stopniu włączenia się w nowoczesne kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Przygotowane odpowiednio kadry na każdym szczeblu i stanowisku związanym z turystyką przyczyniają się do lepszej realizacji przyszłych wyzwań i przyszłych celów w tej dziedzinie. Dlatego dobrze się stało, że recenzowana pozycja niejako „wybiega" poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym.
Czytelnik w sumie otrzyma kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji.