Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM

01-04-2015, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik phkowalska
numer aukcji: 5140948214
Miejscowość Siemiatycze
Wyświetleń: 4   
Koniec: 01-04-2015 12:49:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM

 

 Dobiegała-Korona Barbara red.

 

 

Wydawnictwo: Almamer

ISBN:[zasłonięte]978-83197-94-3

Format: 17,0x24,0 cm

Liczba stron: 446

Oprawa: Miękka

Wydanie: 2010 r.

Język: polski

 

Rozwój turystyki, budowa rynku usług turystycznych, zachowania nabywców instytucjonalnych na tym rynku i konsumentów - to zagadnienia nie tylko ważne dla literatury, ale decydujące o bogaceniu się kraju, o jego nowoczesności, o stopniu włączenia się w nowoczesne kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Przygotowane odpowiednio kadry na każdym szczeblu i stanowisku związanym z turystyką przyczyniają się do lepszej realizacji przyszłych wyzwań i przyszłych celów w tej dziedzinie. Dlatego dobrze się stało, że recenzowana pozycja niejako „wybiega" poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym.

Czytelnik w sumie otrzyma kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy.

Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji.