Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zachowania konsumentów na rynku... [nowa]

07-03-2012, 23:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2103378343
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 07-03-2012 10:00:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - aspekt marketingowy
Kowalczuk Iwona

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - aspekt marketingowy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8383-340-9
  • liczba stron: 168
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo SGGW
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Opis

    Spis treści:
    Wstęp
    1. Usługa gastronomiczna - ujęcie marketingowe
    1.1. Istota marketingowej koncepcji działania rynkowego
    1.2. Marketingowa koncepcja organizacji i zarządzania w placówce gastronomicznej
    1.3. Segmentacja rynku usług gastronomicznych
    1.3.1. Kryteria segmentacji
    1.3.2. Zasady segmentacji
    1.3.3. Przykłady segmentacji
    1.4. Produkt w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych
    1.4.1. Definicja, zakres i specyficzne cechy usługi gastronomicznej
    1.4.2. Koncepcja trzech poziomów usługi gastronomicznej
    1.4.3. Marka w gastronomii
    1.4.4. Kierunki rozwoju produktu/marki
    1.5. Cena w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych
    1.5.1. Wyznaczanie poziomu ceny
    1.5.2. Różnicowanie poziomu ceny
    1.6. Dystrybucja w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych
    1.6.1. Lokalizacja placówki gastronomicznej
    1.6.2. Nowe formy dystrybucji usług gastronomicznych
    1.7. Promocja w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych
    1.7.1. Reklama
    1.7.2. Promocja sprzedaży
    1.7.3. Public relations
    1.7.4. Marketing bezpośredni
    1.7.5. Sprzedaż ososbista
    1.8. Personel w marketingowej koncepcji usług gastronomicznych
    1.8.1. Zarządzanie personelem
    1.8.2. Standaryzacja procesu obsługi
    2. Zachowania konsumentów na rynku żywności - aspekt teoretyczny
    2.1. Zachowanie konsumentów - definicja i istota
    2.2. Proces decyzyjny konsumenta
    2.3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności
    2.4. Uwarunkowania zmian w popycie na usługi gastronomiczne
    2.4.1. Charakterystyka i konsekwencja zmian demograficznych
    2.4.2. Charakterystyka i konsekwencje zmian ekonomicznych
    2.4.3. Charakterystyka i konsekwencje zmian społeczno-zawodowych
    2.4.4. Charakterystyka i konsekwencje zmian kulturowych
    3. Charakterystyka polskiego rynku usług gastronomicznych
    3.1. Zmiany w podaży usług gastronomicznych
    3.1.1. Prywatyzacja sektora
    3.1.2. Zmiany w liczbie placówek gastronomicznych
    3.1.3. Zmiany w przychodach z działalności gastronomicznej
    3.2. Zmiany w popycie na usługi gastronomiczne
    3.3. Analiza SWOT rynku usług gastronomicznych
    4. Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - wyniki badań
    4.1. Materiał i metodyka badań
    4.2. Charakterystyka badanej populacji
    4.3. Częstotliwość korzystania z usług gastronomicznych
    4.4. Częstotliwość korzystania z usług cateringowych
    4.5. Okoliczności korzystania z usług gastronomicznych
    4.6. Odwiedzane przez respondentów lokale gastronomiczne
    4.7. Kwoty wydawane jednorazowo w lokalach gastronomicznych
    4.8. Powody zachęcające lub zniechęcające do korzystania z usług gastronomicznych
    4.8.1. Powody korzystania z usług gastronomicznych
    4.8.2. Powody niekorzystania z usług gastronomicznych
    4.9. Preferencje respondentów w zakresie menu lokali gastronomicznych
    4.10. Preferencje respondentów w zakresie cen oferty gastronomicznej
    4.11. Znajomość marek lokali gastronomicznych przez respondentów
    4.12. Preferencje respondentów w zakresie formy organizacyjnej lokali gastronomicznych
    4.13. Preferencje respondentów w zakresie położenia lokali gastronomicznych
    4.14. Preferencje respondentów w zakresie form promocji lokali gastronomicznych
    4.14.1. Źródła informacji o ofercie gastronomicznej
    4.14.2. Preferowane formy promocji sprzedaży w lokalach gastronomicznych
    4.15. Wpływ wybranych elementów oferty gastronomicznej na percepję jej jakości przez respondentów
    4.15.1. Ogólna ocena elementów oferty gastronomicznej
    4.15.2. Wpływ elementów otoczenia i marki lokalu
    4.15.3. Wpływ elementów wnętrza lokalu
    4.15.4. Wpływ elementów menu
    4.15.5. Wpływ elementów obsługi klienta
    4.15.6. Wpływ elementów oferty dodatkowej
    Podsumowanie
    Piśmiennictwo
    Aneks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa