W latach 2009 - 2010 Mustang został gruntownie odrestaurowany.
Kompleksowej restauracji poddane zostały:
- nadwozie - piaskowanie, spawy, "reperaturki", zabezpieczenie antykorozyjne, lakier - trójwarstwowy chemoutwardzalny marki 3M, "auto detailing" i zabezpieczenie woskiem (co roku), na dachu czarny materiał (specjalistyczny materiał na dachy samochodów, nie skaj),
- podwozie - piaskowanie, uszczelnienie, konserwacja, wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych,
- silnik - (gruntowny remont przeszedł w 2000 roku w USA), w Polsce sprawdzona została kompresja, wymienione świece zapłonowe, nowe przewody zapłonowe, dodatkowo została wykonana regeneracja podzespołów wspomagania kierownicy (siłownik, pompa, przewody), regeneracja pompy paliwa, wymiana alternatora, chromowanie elementów mocujących, uszczelnienia, filtry oleje i wiele innych niezbędnych zabiegów (np. piaskowanie kolektorów wydechowych). Przebieg od remontu 22000mil.
Ubiegłej zimy zamontowany został nowy kolektor ssący Edelbrock 2121, gaźnik 4BBL Edelbrock 600 cfm 1405 z ręcznym ssaniem + chromowana linka ssania, nowe chromowane pokrywy zaworowe Edelbrock, nowa chromowana obudowa filtra powietrza Edelbrock z 14 calowym filtrem, termiczna podkładka izolująca pod gaźnik Edelbrock, nowa pompa wody i wentylator, oczywiście przy tym wszystkie uszczelki, uszczelniacze, filtry, oleje i płyny także są wymienione na nowe,
- skrzynia biegów - w 2011 roku poddana kompleksowemu remontowi, pracuje cicho i bardzo płynnie,
- wnętrze - całe w kremowej skórze, uszyte na zamówienie zgodnie z oryginalnymi szwami Forda, nowa wykładzina podłogi, deska rozdzielcza uszyta na nowo, elementy zegarów pochromowane (metalizacja plastiku) i oklejone czarną skórą. Cały samochód (podłoga, dach, nadkola) wyklejony profesjonalnymi matami tłumiącymi firmy Stinger. Zamontowany markowy sprzęt grający (główne podzespoły renomowanych firm jak: Alpine, Helix, DLS, Hifonics) + zabudowa bagażnika (wszystko utrzymane w klimacie lat 60tych). Częściowo nowa instalacja elektryczna. Nowe uszczelki drzwi, szyb, maski klapy bagażnika i wiele innych,
- zawieszenie i układ jezdny, przód - nowe amortyzatory, nowe sprężyny obniżające, nowe kołyski sprężyn, nowe hamulce (cylinderki, okładziny szczęk), nowa rozpórka kielichów, zregenerowane wahacze, drążki, nowe gumy i tuleje drążków reakcyjnych, nowy płyn hamulcowy,
- zawieszenie i układ jezdny, tył - zregenerowane pióra resorów, nowe cylinderki hamulcowe i okładziny szczęk,
- koła - w ubiegłym roku zamontowane zostały 17 calowe, chromowane, aluminiowe felgi firmy Americam Racing Wheels (ściągnięte ze stanów, widoczne na zdjęciach) z nowymi oponami Barum Bravuris 2/3.
Dodatkowo w komplecie dokładam drugi komplet kół (aluminiowo-stalowe 5 ramienne, chromowane, 14 calowe felgi wraz z oponami).
- inne - większość chromów na samochodzie jest nowa lub odrestaurowana (ramki wokół szyb, lusterka, klamki, emblematy, listwy), dodatkowo przy zakupie dokładam wiele części (oryginalnych np. kolektor, gaźnik) oraz zamiennych (uszczelki skrzyni, mostu, sprężyny itd)
Auto jest od 5 lat moją własnością, większość prac wykonałem samodzielnie lub osobiście nadzorowałem.
Stan kolekcjonerski.
Zarejestrowany jako zabytek (wiele plusów).
Ford Mustang cieszy się dużym zainteresowaniem i wzbudza wiele emocji, dlatego też chętnie najmowany jest do obsługi ślubów i innych event'ów.
Zapraszam do oglądnięcia samochodu na żywo, naprawdę prezentuje się pięknie, jazda nim to wielka frajda i niezapomniane przeżycie.
Sam jestem miłośnikiem starych samochodów i dbam o ten pojazd jak tylko najlepiej potrafię.
Samochód garażowany.
Dla zainteresowanych film promocyjny z udziałem mojego samochodu.
Poważnie zainteresowanym chętnie udzielę więcej informacji telefonicznie +48 [zasłonięte] 694 661, jak również wyślę więcej zdjęć.
Podana cena jest ceną do rozsądnej negocjacji.
|