|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA
tel.+48 [zasłonięte]692520(56)[zasłonięte]64840
[zasłonięte]@poczta.onet.plksię[zasłonięte]@paralala.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
| 
 ________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 24,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł *  _____PACZKOMATY 24h/7____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 6,99 zł II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): *1 - 3 książek - 11,99 zł |
|
|
|
|
|
| ZACHOWANIE SIĘ INWALIDÓW WZROKOWYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH
Roman Ossowski
PWN, Warszawa 1979, wyd. I
Prace Nauk Humanistycznych
24,5 x 17 cm, 152 strony, stan db+, drobne przetarcia i przybrudzenia,
SPIS TREŚCI
Przedmowa................... 5 Wstęp..................... 9
Rozdział I
ANALIZA SYTUACJI TRUDNYCH..............12
1. Problem definiowania sytuacji trudnych w literaturze......12
2. Rodzaje sytuacji trudnych............. 16
3. Analiza form reakcji w sytuacjach trudnych ....'.... 21
Rozdział II
WPŁYW SYTUACJI TRUDNYCH NA ZACHOWANIE SIĘ INWALIDÓW WZROKOWYCH 26
1. Wpływ sytuacji trudnych uwarunkowanych uszkodzeniami narządu wzroku na zachowanie się inwalidów wzrokowych......... 27
2. Wpływ sytuacji trudnych uwarunkowanych postawami otoczenia na zachowanie się inwalidów wzrokowych ........ 33
Rozdział III
SYTUACYJNE I OSOBOWOŚCIOWE DETERMINANTY TYPÓW REAKCJI I ODPORNOŚCI INWALIDÓW WZROKOWYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH.......40
1. Sytuacyjne determinanty typów reakcji i odporności w sytuacjach trudnych 40
2. Osobowościowe uwarunkowania typów reakcji i odporności w sytuacjach trudnych.................45
Rozdział IV
PODSTAWOWE PROBLEMY PRACY. METODY I PRZEBIEG BADAŃ ..... 54
1. Podstawowe problemy pracy.............54
2. Metody f przebieg badań..............57
Rozdział V
ZACHOWANIE SIĘ INWALIDÓW WZROKOWYCH W SYTUACJACH ZAKŁÓCEŃ
I ZAGROŻEŃ ................. 64
1. Sposób analizy uzyskanych wyników badań.........64
2. Analiza zachowania się badanych w sytuacjach wykonywania trudnych zadań życiowych................68
3. Analiza zachowania się badanych podczas rozwiązywania zadań eksperymentalnych i jego uwarunkowania........... 73
A. Analiza wykonania I zadania eksperymentalnego i uwarunkowania poziomu wykonania............. 74
B. Analiza wykonania II zadania eksperymentalnego i uwarunkowania poziomu wykonania . ,.............
Rozdział VI
ZACHOWANIE SIĘ INWALIDÓW WZROKOWYCH W SYTUACJACH SPOŁECZNIE TRUDNYCH .........._
1. Sposób analizy uzyskanych wyników badań . . . . . . .
2. Analiza sytuacji społecznie trudnych w życiu inwalidów wzrokowych .
3. Analiza zachowania się badanych w sytuacjach społecznie trudnych l jego uwarunkowania...............
Rozdział VII
WPŁYW CZYNNIKÓW SYTUACYJNYCH I OSOBOWOŚCIOWYCH NA REAKCJE I ODPORNOŚĆ INWALIDÓW WZROKOWYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH.....
1. Porównanie zachowania się badanych w sytuacjach zakłóceń i zagrożeń oraz w sytuacjach społecznie trudnych...........
2. Sytuacje uwanunikowaniia zachowania siię inwalidów wzrokowych w sytuacjach trudnych................
3. Osobowościowe uwarunkowania zachowania się badanych w sytuacjach trudnych......... A. Poziom ekstrawersji — introwersji a typ reakcji badanych w sytuacjach trudnych .......
B. Poziom neurotyzmu a typ reakcji badanych w sytuacjach trudnych .
C. Poziom inteligencji a typ reakcji badanych w sytuacjach trudnych .
D. Widoczność inwalidztwa i stopień utraty wzroku a typ reakcji badanych w sytuacjach społecznie trudnych . . . . .
Rozdział VIII
NIEKTÓRE KONSEKWENCJE UZYSKANYCH WYNIKÓW BADAŃ DLA PRAKTYKI .
1. Dwojaki wpływ sytuacji trudnych na osobowość.......
2. Drogi integrowania inwalidów wzrokowych z widzącymi.....
3. Metodyka nauczania inwalidów wzrokowych........
ZAKOŃCZENIE..................
LITERATURA CYTOWANA .... ,...........
SUMMARY.................
| |