Witamy,
Oferujemy na aukcji zabudowę na bazie samochodu MB Sprinter
Zabudowa ALGEMA Laweta-XL "R"
Opis:
DMC – 5.900 kg
Ładowność – ok. 3.100 kg
Masa własna pojazdu – min. 2.800 kg
Uciąg – 2.800 kg
Wymiar powierzchni ładunkowej – 5,27 x 2,10 m
Ogumienie – 235/65 R16 C na stalowych felgach
Elektronika Can-Bus obsługiwana w kabinie za pomocą ekranu dotykowego
Awaryjna obsługa hydrauliki za pomocą ręcznej pompy
Stopień do wejścia na lawetę
(2 szt.) Szerokie aluminiowe rampy najazdowe, hydraulicznie wysuwane
(1 szt.) Belka pod koła samochodu transportowanego na platformie
(4 szt.) Pasy mocujące szelkowe z certyfikatem TÜV – „Trapez”
(1 szt.) „Balkon” mały, lakierowany w kolorze pojazdu
Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynia narzędziowa (z przodu lawety, po prawej stronie) 780x310x345 mm, zamykana, waga 20 kg – 615,00 Euro netto
Lakierowane boki lawety w kolorze auta – 689,00 Euro netto
System podnoszenia tylnej osi – 438,00 Euro netto
Hak kulowy na powierzchni ładunkowej z 13 pinowym gniazdem, waga 5 kg -361,00 Euro netto
Hak odczepiany, waga 9,6 kg, gniazdo 13 pinowe, uciąg 2800 kg – 863,00 Euro netto
Wysoki „balkon” sięgający wysokości kabiny, lakierowany w kolorze pojazdu, waga 21 kg -678,00 Euro netto
Konsola ostrzegawcza LED zamontowana na „balkonie”, waga 10 kg – 1.288,00 Euro netto
Elektryczna wciągarka samochodowa Come Up Rhino 8 – uciąg 3560 kg, 12 Volt, waga 53 kg – 2.785,00 Euro netto
Skrzynia narzędziowa (z przodu lawety, po lewej stronie) 780x310x345 mm, zamykana, waga 20 kg – 615,00 Euro netto
Owalne światła tylne, w bokach lawety, waga 1,2 kg – 536,00 Euro netto
Środkowa rampa aluminiowa, manualnie wysuwana, waga 25,5 kg – 661,00 Euro netto
Ograniczenie prędkości do 90 km/h tylko dla Mercedes Sprinter i VW Crafter – Warunek: Tachograf – 350,00 Euro netto
Pilot zdalnego sterowania 6 kanałowy, waga 1,2 kg, do obsługi wciągarki elektrycznej, podnoszenia i obniżania platformy
i wysuwanych ramp najazdowych – 990,00 Euro netto
WSZYSTKIE CENY ZA WYPOSAŻENIE DODATKOWE PODANE W OGŁOSZENIU TO CENY EURO NETTO
Wykonanie:
- Przebudowa 3 osi z zawieszeniem pneumatycznym
- Oś oscylacyjna z równoważeniem obciążenia
- Najazd pod kątem ok. 8°
- Skrzynia ładunkowa podnoszona hydraulicznie, zabudowana w aluminium/stali.
Uwaga!
Wyposażenie pojazdu oraz dodatkowe wyposażenie zmniejszają ładowność seryjnej wersji pojazdu.
Warunek przy pojazdach z DMC powyżej 3,5 T:
- Regulator prędkości (90km/h)
- Sygnał cofania
- W pojazdach i lawetach z DMC 3,5 T musi być według prawa zamontowany tachograf. Wyjątkiem są pojazdy o specjalnym zastosowaniu: np. pomoc drogowa.
Tego typu zabudowę można wykonać na innych modelach samochodów, dedykowana do samochodów marki: Mercedes, Volkswagen, Renault, Ford, Opel.
W cenie zabudowy nie jest wliczony koszt zakupu auta.