Informacje na temat dostawy:
Zgodnie z regulaminem Allegro zarówno Państwo jak i my, mamy 7 dni na sfinalizowanie transakcji i niech to pozostanie naszym wyznacznikiem.
My z naszej strony zawsze staramy się jak najszybciej wywiązać z naszych zobowiązań.
Wysyłka towaru następuje z reguły w przeciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto
Ze względów bezpieczeństwa , z uwagi niestety, na osoby podszywające się- prosimy zwrócić uwagę na numer konta otrzymanego po zakończeniu aukcji. Musi
zgadzać się z poniższym
161[zasłonięte]104300[zasłonięte]00123[zasłonięte]505
Nie ma innej możliwości. Prosimy sprawdzić dokładnie i dopiero dokonać wpłaty.
.
Przesyłki priorytetowe traktowane są, zgodnie ze swoim charakterem, nadrzędnie. Dlatego wszelkie życzenia, dotyczące przesyłki (traktowanie jej jako priorytetowa) prosimy składać w ciągu 24 godzin od zakończenia aukcji.
Brak jakiejkolwiek reakcji będzie uznany za akceptacje naszej propozycji wysyłki.
Koszt przesyłki jest z reguły podany w aukcji. Jeśli tak nie jest, otrzymają Państwo po zakończeniu aukcji maila od Allegro, informującego o wygranej, w którym zawarte będą wszelkie informacje, dotyczące sposobu wysyłki, wpłaty, wysokości kosztów itd.
Ewentualne zmiany proszę kierować na maila bezpośrednio po zakończeniu aukcji, nie później jednak, niż po 24 h.
Proszę pamiętać, że na proces dostawy wylicytowanego przez Państwa towaru, składa się wiele czynników i nie tylko my jesteśmy za to odpowiedzialni. Czynnikiem spowalniającym dostawę jest czas potrzebny bankom na transfer Państwa pieniędzy na nasze konto lub tak prozaiczny powód, jak przepełniona skrzynka e-mail, nie przyjmująca nowych maili.
Dlatego, proszę powstrzymać się od złych myśli i skontaktować się z nami by wyjaśnić problem.
My ze swej strony dołożymy wszelkich starań, aby transakcja zakończyła się pomyślnie i ku zadowoleniu obu stron.
Informacje na temat gwarancji i reklamacji:
Niemal każdy towar, który kupujesz u nas jest objęty gwarancją, której okres opisany jest w aukcji ( w zależności od rodzaju towaru od 3 do 24 miesięcy)
Warunki gwarancji:
1.
KocieOkno.pl będzie zwolniona z odpowiedzialności gwarancyjnej w przypadku:
- używania towaru niezgodnie z przeznaczeniem
- uszkodzenia na skutek niewłaściwego – niezgodnego z instrukcją montażu, lub dokonywania przeróbek we własnym zakresie
- uszkodzeń mechanicznych np w transporcie
- zainstalowania sprzętu przez nabywcę w sposób niezgodny z instrukcją
2.
Wady lub uszkodzenia towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w przeciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia
3.
Reklamowany towar winien wrócić do siedziby firmy w oryginalnych opakowaniach.
4.
W przypadku niemożności dokonania naprawy zapewniającej jego pełną sprawność, . dopuszcza się wymianę towaru na nowy lub inny (porównywalnej klasy) Oczywiście w uzgodnieniu z Nabywcą.
5.
Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający miedzy dniem przyjęcia do naprawy, a dniem wydania po dokonaniu naprawy.
6.
Dowód nadania przesyłki stanowi jedyną podstawę do bezpłatnej usługi gwarancyjnej
7.
PRAWA I OBOWIĄZKI STRON REGULUJE WYŁĄCZNIE TREŚĆ POSTANOWIEŃ UJĘTYCH W NINIEJSZEJ UMOWIE,
NABYWCA WINIEN ZAPOZNAĆ SIĘ Z NIĄ PRZED ZAKUPEM.
UWAGA
PROSIMY NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK REKLAMACYJNYCH ZA POBRANIEM
Otrzymany towar musi zostać najpierw skontrolowany - czy został zakupiony w naszej firmie – zdarzało się, że po odebraniu przesyłki pobraniowej otrzymaliśmy nie nasz towar !
Chcąc uniknąć tego rodzaju problemów - informujemy jw.
UWAGA
Sprawdź dokładnie towar przed odesłaniem do nas, czy na pewno został zakupiony u nas,
czy na pewno jest uszkodzony, czy na pewno dobrze został zainstalowany przez fachowca.
Akceptujemy tylko przesyłki pocztowe zwykłe
w celu sprawdzenia zawartości paczki i jakości towaru.
Informacje na temat wysyłki:
Dokonując przelewu, należy koniecznie podać w nim nazwisko oraz login z allegro.
Przesyłki zagraniczne kalkulowane są ze względu na wagę i gabaryty towaru.
Jeśli towar ma być wysłany zagranicę, prosimy o kontakt w sprawie kalkulacji ostatecznej opłaty za przesyłkę.
Przesyłki są ubezpieczone i priorytetowe, objęte odszkodowaniem w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia w czasie wysyłki.
Nr konta:161[zasłonięte]104300[zasłonięte]00123[zasłonięte]505
EWA SZYMAŃSKA UL. BAŚNIOWA 3/84 02-349 WARSZAWA
ŁĄCZENIE PRZESYŁEK – USTALENIA INDYWIDUALNE Z NABYWCĄ
Nie jesteśmy płatnikami podatku VAT, nie wystawiamy faktur
Kontakt z nami:
( od poniedziałku do piątku )
+48 [zasłonięte] 235 687 w godz. 8.00 - 16.00
[zasłonięte]@gmail.pl – 24h