Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zabawy słuchowe. Ćwiczenia dla uczniów [nowa]

12-07-2012, 10:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15.54 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 2440209866
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 02-07-2012 17:11:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa

+48 22[zasłonięte]664-15
23[zasłonięte]940lideria.biuroemail
konto

mbank

97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810

odbior

Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)

dostawa
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
produkt

Zabawy słuchowe. Ćwiczenia dla uczniów klas 0,1,2,3

Autor: Anna Tońska-Mrowiec
  • ilość stron: 136
  • oprawa: miękka
  • format: 210x297
  • data wyd: 2005
  • wydawca: Harmonia
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13422
Książka ta jest kierowana do rodziców i nauczycieli, którzy chcą usprawnić funkcje słuchowe u dzieci. Propozycje w niej zawarte sprawdzą się zarówno w wypadku dzieci, u których rozwój percepcji słuchowej przebiega prawidłowo, jak i tych, u których występują opóźnienia lub zaburzenia.

W publikacji opisanych jest 90 zabaw podzielonych na: ćwiczenia wrażliwości słuchowej ćwiczenia rytmiczne ćwiczenia słuchu fonemowego oraz analizy i syntezy sylabowej i głoskowej ćwiczenia koncentracji słuchowej. Znaczącą częścią książki są załączniki potrzebne do wykonania niektórych ćwiczeń.

Są to ilustracje stanowiące materiał ćwiczeniowy - dzieci mogą go wykorzystać zgodnie z opisem ćwiczenia, a następnie pokolorować. Mogą też same wykonać ilustrację.

Dużą zaletą ćwiczeń jest to, że choć zostały ułożone według trudności, to wykonywać je można w zależności od potrzeb, niekoniecznie po kolei.