Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
MAŁGORZATA
tel. 501 [zasłonięte] 253
KATARZYNA
tel .603 [zasłonięte] 668
lub napisz do nas
wka_[zasłonięte]@interia.pl
Informacji telefonicznych udzielamy:
od wtorku do piątku
w godz: 12:OO - 16:OO
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych.
KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta ochronna )
Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki.
PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat .
UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
PEŁNY REGULAMIN KSIĘGARNI DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE
Menu End
Zabawy logopedyczne na cztery pory roku
Scenariusze do zajęć grupowych dla dzieci w wieku przedszkolnym
Autor/autorzy:
Dorota Krupa, Jolanta Pszczółka
Dane techniczne
OFICYNA WYDAWNICZA IMPULS
Wydanie II
Kraków 2010
Format B5
Objętość 112 stron
Oprawa miękka
![](https://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKt0DQUfzeRonhsHo9i-2A6F_5-dD-jJ8sO3JzUW8mxnQU1pxORw)
0,187
KG + koperta ochronna
Opis
Drodzy Czytelnicy, oddajemy w Wasze ręce zbiór scenariuszy, które wykorzystywałyśmy podczas zajęć logopedycznych prowadzonych w przedszkolach i w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Scenariusze zawierają ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków z otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Celem naszych zajęć było kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym. Wiemy, że rozwój mowy nie jest procesem wyizolowanym, lecz ściśle związanym z rozwojem ruchowym i poznawczym dziecka, stąd wiele ćwiczeń wspomagających rozwój motoryki dużej i małej, świadomości fonologicznej, percepcji wzrokowej, pamięci i uwagi.
Stopka