Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZABAWY ĆWICZENIA USPRAWNIAJĄCE PERCEPCJE SŁUCHOWE

11-06-2015, 9:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5348618039
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-06-2015 09:27:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

DYSLEKTYCZNE UCHO – Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją – Książka dla nauczyciela

 

Elżbieta Szymankiewicz

 
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych.

Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych.

Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.

 

 

DYSLEKTYCZNE UCHO – Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją – Zeszyt ćwiczeń dla ucznia

Elżbieta Szymankiewicz

 
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych.

Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych.

Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 44 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-321-6

 

ZABAWY SŁUCHOWE – Ćwiczenia dla uczniów klas 0 i I–III

 

Anna Tońska-Mrowiec, Iwona Pojmaj

 

Książka ta jest kierowana do rodziców i nauczycieli, którzy chcą usprawnić funkcje słuchowe u dzieci. Propozycje w niej zawarte sprawdzą się zarówno w wypadku dzieci, u których rozwój percepcji słuchowej przebiega prawidłowo, jak i tych, u których występują opóźnienia lub zaburzenia.
 
W publikacji opisanych jest 90 zabaw podzielonych na: ćwiczenia wrażliwości słuchowej; ćwiczenia rytmiczne; ćwiczenia słuchu fonemowego oraz analizy i syntezy sylabowej i głoskowej; ćwiczenia koncentracji słuchowej. Znaczącą częścią książki są załączniki potrzebne do wykonania niektórych ćwiczeń. Są to ilustracje stanowiące materiał ćwiczeniowy – dzieci mogą go wykorzystać zgodnie z opisem ćwiczenia, a następnie pokolorować. Mogą też same wykonać ilustrację.
 
Dużą zaletą ćwiczeń jest to, że choć zostały ułożone według trudności, to wykonywać je można w zależności od potrzeb, niekoniecznie po kolei.

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 136 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-226-4


 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72