Piesek może się też śmiać
Jak rozweselić choćby największego małego smutaska? Jak się okazuje, doświadczone mamy mają na to wiele opatentowanych wręcz przez nie sposobów.
Jeden z nich polega na powieszeniu nad łóżeczkiem albo wózkiem dziecka na przykład śmiejącego się i wibrującego pieska BabyOno. Piesek poruszany zacznie się śmiać i wibrować, co skutecznie zwróci uwagę dziecka i je rozweseli. To takie proste, a ile daje radości! Wypróbuj ten sposób i Ty!
Podsumowując:
- zabawka z wibracją nad łóżeczko i do wózka BabyOno, to kopalnia wielu interesujących zjawisk dla małego dziecka,
- kolory pobudzają wyobraźnię,
- wibracje uczą myślenia przyczynowo-skutkowego,
- śmiech maskotki skutecznie rozweseli nawet największego smutaska,
- praktyczna zawieszka pozwala przymocować zabawkę do pałąka w wózku lub nad łóżeczkiem,
- zabawka przeznaczona dla dzieci od pierwszych dni życia.
Nie zastanawiaj się dłużej!
Pozbądź się grymasu smutku z buzi swojego ukochanego maleństwa. Rozwesel je wraz ze śmiejącym się pieskiem BabyOno.
Wysyłka towaru/Gwarancja dostawy 24h
Gwarantujemy dostawę w ciągu 24h, jeśli transakcja została zakończona do godziny 15 od poniedziałku do piątku.
W pozostałych przypadkach zamówienie zostaje wysłane kolejnego dnia roboczego. Punktualności dostawy gwarantują profesjonalne firmy kurierskie, z którymi współpracujemy. W momencie wysyłki towaru otrzymujesz wiadomość z nr przesyłki oraz informacją gdzie możesz śledzić jej status.
Bezpieczeństwo przesyłki
Gwarantujemy, że zamówienie dotrze do Ciebie pewnie i bezpiecznie.
Wszystkie przesyłki objęte są bezpłatnym ubezpieczeniem, które zapewnia zwrot towaru w przypadku ich uszkodzenia lub zwrot pieniędzy w przypadku zaginięcia.
Odbierając przesyłkę sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone oraz czy paczka jest oryginalnie zapakowana, tzn. czy jest oklejona nieuszkodzoną i nieprzerwaną taśmą firmową BabyOno.
Jeżeli stwierdzisz, że opakowanie jest uszkodzone lub paczka nie jest oryginalnie zapakowana, tzn. opakowanie oklejone jest inną taśmą lub taśmy są uszkodzone, nie odbieraj przesyłki, spisz w obecności kuriera protokół reklamacyjny i niezwłocznie skontaktuj się z nami wysyłając emaila na adres [zasłonięte]@babyono.pl lub dzwoniąc pod numer 61 [zasłonięte] 33.
Kompleksowa obsługa reklamacji
Dbając o najwyższy standard obsługi klienta oferujemy Ci:
- kontakt w ciągu 24h* - ponieważ respektujemy Twój czas
- dogodny termin odbioru towaru na nasz koszt - ponieważ priorytetem dla nas
jest dostosowanie się do Twoich potrzeb
- informacje na bieżąco, co dzieje się z Twoim zgłoszeniem – ponieważ Cię szanujemy
- błyskawiczną naprawę lub zwrot pieniędzy – ponieważ zależy nam na Twoim zadowoleniu
Masz pytania? Skontaktuj się!
Infolinia 61 [zasłonięte] 33
(czynna pon.-pt., od 8:00 do 16:00)
Napisz do nas: [zasłonięte]@babyono.pl
(odpowiadamy w ciągu 24h roboczych)