Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zaangażowany outsourcing

17-05-2014, 19:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250853709
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 19:35:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zaangażowany outsourcing
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74617
Wymiar: 16.5x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 240
Ocena: -
Waga: 0,51 kg
Indeks: 557[zasłonięte]01597KS
Rok wydania: 2011
Autor: Mantodt Karl
Wydawca: MT Biznes
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda z obwolutą

Opis książki

Podtytuł: Pięć zasad, które zmienią oblicze outsourcingu
Zmiana jest nowym status quo w dzisiejszym świecie biznesu. Powstały nowe, bardziej efektywne metody zwiększania udziału w rynku i przychodów i ich adaptacja stworzy podział na tych, którzy osiągnęli sukces i na tych, którzy ponieśli porażkę.

W książce Zaangażowany Outsourcing Kate Vitasek, innowatorka i główny autor, proponuje nowy model biznesowy, który przekształci outsourcing w taki sposób, w jaki metodyki Six Sigma i Lean Management przekształciły procesy produkcji w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. W oparciu o badania wspierane przez Uniwersytet Tennessee i Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych Vitasek zidentyfikowała dziesięć błędów typowych dla niemal wszystkich relacji outsourcingowych i pokazuje organizacjom, jak określić na nowo współpracę z partnerami, by zachęcić do innowacyjności, podnieść poziom usług, obniżyć koszty i zwiększyć zysk. Vitasek przedstawia pięć zasad budowania strategii pozyskiwania usług w XXI wieku i pokazuje, jak tworzyć wspólnie z partnerami fundamenty zaangażowanego outsourcingu – jedynego modelu wartego wdrożenia.

Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać biznes w dzisiejszych realiach.

Kate Vitasek jest znanym innowatorem, jeśli chodzi o praktykę zarządzania efektywnością. Jej idee znalazły się w ponad 75 artykułach i wielu książkach branżowych. Vitasek jest wykładowcą w Centrum Edukacji Menedżerskiej na Uniwersytecie Tennessee i założycielką firmy Supply Chain Visions. Otrzymała nagrody „Rainmaker” oraz „Woman of International Influence” za innowacyjną postawę.

Mike Ledyard jest menedżerem wysokiego szczebla o olbrzymim doświadczeniu, jeśli chodzi o międzynarodowy outsourcing, produkcję i import. Jest współautorem książki Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics In the Supply Chain.

Karl Manrodt jest znanym liderem w obszarze pomiaru efektywności. Opublikował ponad pięćdziesiąt artykułów i jest profesorem nadzwyczajnym na Uniwersytecie Georgia Southern.
Zobacz także...